• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Vintage rolex säljes!

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Den här tråden blir bara mer och mer skruvad, dels av mig med lack av info/bilder just nu! Jag tar hem 1,2,5,6,7,12,13,14,15 det var dom som det fanns intresse av! Jag tar hem dom och återkommer med färska bilder och info!

Admin. Lås tråden eller deleta den, innan den blir mer skruvad :D
Det är du som håller i skruvmejseln, men det är väl inte så mycket att hetsa upp sig för. Gör om din säljannons med ordentliga bilder & priser så blir det nog bra ska du se. Lycka till.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Uppenbarligen så är det inte Robi74s klockor MEN tror du att detta är första gången någon förmedlar andras ur här på KS?

Har du precis börjat med detta eller? Att köpa klockor via någon som inte äger klockan eller har kunskap om den är EXTREMT riskabelt och absolut ingenting som du bör uppmuntra, speciellt när vi snackar vintage Rolex.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har du precis börjat med detta eller? Att köpa klockor via någon som inte äger klockan eller har kunskap om den är EXTREMT riskabelt och absolut ingenting som du bör uppmuntra, speciellt när vi snackar vintage Rolex.
Nej jag har inte börjat i går. Vad jag säger är att detta är nog knappast unikt att man säljer andras klockor här & på andra forum. OK eller inte? Så länge vi inte talar om fake, stöldgods osv, så bör det väl knappast vara något större problem.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej jag har inte börjat i går. Vad jag säger är att detta är nog knappast unikt att man säljer andras klockor här & på andra forum. OK eller inte? Så länge vi inte talar om fake, stöldgods osv, så bör det väl knappast vara något större problem.

Jo, detta är ganska unikt, med tanke på att i princip alla andra klockforum har som regel att man inte får sälja klockor man inte äger. Kom inte och gnäll sedan när säljaren refererar dig till någon annan om du inte blir nöjd av valfri anledning.
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Jo, detta är ganska unikt, med tanke på att i princip alla andra klockforum har som regel att man inte får sälja klockor man inte äger. Kom inte och gnäll sedan när säljaren refererar dig till någon annan om du inte blir nöjd av valfri anledning.
Det unika är att han öppet talar om att det inte är hans klockor. Det är upp till var och en att bilda sig en uppfattning om säljaren. Tycker att vi stannar där,
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det unika är att han öppet talar om att det inte är hans klockor. Det är upp till var och en att bilda sig en uppfattning om säljaren. Tycker att vi stannar där,

Jahaaaaa. Då fattar jag. :banghead:
Ska sluta kladda i tråden nu, men detta är den sjukaste säljposten jag någonsin sett. Deal with confidence.
 

DrDre

Patek
Det är väl jältteroligt att du kan ta hem lite vintage rolex från US och erbjuda forumet till vad som verkar vara vettiga priser. Dock tror jag lite mer info skulle vara bra. Tex en kortare beskrivning, lite fler bilder och priset. Det ger ju en extra trygghet om bilder på klockan ligger ute här på forumet då man vet att alla sett den och om ngt skulle vara konstigt så kommer någon att hojta till. Lycka till!
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Jag hämtade idag en Rolex länk jag köpt av Robi74 för ett mycket bra pris.
Länken överensstämde med beskrivningen och kommunikationen har varit 100%.
/j
 
Topp