• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Vintage Timex & Mora Atlet

Tickers

Omega
Pris
700
Returpolicy
Vi kan säkert lösa något om beskrivningen ej är tillräcklig!
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!
Två vintage manuella armbandsur till salu. 1st Timex med härlig blå tavla och 1st Mora Atlet med mysig patina. Får måtten till 36mm inkl krona. Känner inte till särskilt mycket om det sistnämnda märket, jag köpte den själv i Danmark.

Oklart årtal på klockorna. Liten spricka i plexit på båda som synes på bilderna, dock inget som är i vägen för att avläsa tiden enligt mig.

Jag har heller inte märkt av någon iögonfallande tidsavvikelse under de år som jag haft dem i min ägo. Båda tickar på bra sedan igår när jag skruvade upp dem! Service oklart.

Tänker mig 700:- för båda, säljer helst bägge två i ett paket. Annars kan jag tänka mig 250:- för Timex och 450:- för Mora Atlet.

Båda kommer på varsitt perlonband, inte den bästa kvalitén på banden. Jag har dock enbart haft klockorna på mig en gång med dessa band, så banden är i nyskick 😊

Hojta vid frågetecken och tack till KS för ett fantastiskt forum!
IMG_3078.jpeg

IMG_3075.jpeg
IMG_3077.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp