• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vostok-Tråden

Beo

Patek
Lite folkkonst såhär på en Söndag :)

419917529_7412397102156935_2997774338067480800_n.jpg
Vackert!🤣😍
 

Vostok

Audemars
Precis som jag gör, men då jag bara är amatör och inte proffs som han i filmen så slänger jag bara i urverket och skakar burken!
Har inte råd med sådana dära avancerade dyra rengörningsmaskiner som i filmen!
Jag har nog haft en sån där gammal rakapparat någonstans som jag kunnat donera till dig men vet ej om jag har den kvar längre 😂 👍 Men du kan ju alltid fästa burken vid en gammal slipmaskin så får du samma resultat ;)
Jag funderar fortfarande på vad han har för gulaktig vätska i en av burkarna.. Kanske dags att byta den? 😂 😂 😂
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag har nog haft en sån där gammal rakapparat någonstans som jag kunnat donera till dig men vet ej om jag har den kvar längre 😂 👍 Men du kan ju alltid fästa burken vid en gammal slipmaskin så får du samma resultat ;)
Jag funderar fortfarande på vad han har för gulaktig vätska i en av burkarna.. Kanske dags att byta den? 😂 😂 😂

🤣 Nej tack, det är bra.

Jo, undrade också var det gula va... 😂
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Får erkänna att natten börjar bli rätt sen, och ni andra lär säkert sova söta Vostok-drömmar om vilka Komandirskie ni har och vilka Amphibia ni vill utöka samlingarna med.... men här kommer en önskad låt från oss nattugglor. "Tinariwen" - en musikgrupp från Mali och Algeriet. Mycket nöje, Vostok-fantaster! :)


Äh, vi tar väl en till låt eftersom ni tjatar så... ;)

 
Senast ändrad:
Topp