• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad WMT ”Unicorn” 🌈 39,5mm

Anatta

Panerai
2-Faktor
Pris
4500
Returpolicy
Hederssak.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej dudes and dudettes!

The unicorn is on the run 🤪!
Fan jag ska nog ha en sjysst kvartsare ändå.
🤷🏻‍♂️ What to do.
Bästa färgerna jag sett. Älskar dem 🦄


Specifikationer
boett: 39,5mm
Lug2lug: 46mm
Urtavla: Matt grå med målade index
Glas: Akryl
Urverk: Miyota 8215 (mjukare än Seikos NH-verk skulle jag säga)
ATM: 10atm

Medföljer: Endast klocka. Original länk + grått mocka från WMT med Quick release.

Byten: Inte denna gång 🖖🏼
Bytesvärde: ✖️
Pris: 4,5k inkl. frakt


Skicket är bra. Inga repor på glaset. Någon hairline på låset och bandhornen. Vill du ha en repfri klocka som endast sett mörker ombäddad i sammet och låst bakom 20cm stål, är denna klocka inte för dig.

Vill du däremot ha en klocka som du blir jävligt glad av att bära och där du av 20 gånger endast uppfattar tiden en gång, för färgerna får dig att tappa fattningen...då är detta the one 😍

32AFA2D6-3C14-41EB-8B88-115F8D8CCC6D.jpeg
BCA39970-A993-4BB2-9296-B6D684ED6F58.jpeg
3BFA8645-1DA9-4762-955C-43ADBDA39D4F.jpeg


Ställ frågor!
Tack KS 🤍
 
Senast ändrad:
Topp