• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Zenith Chronomaster Sport

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
95000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Funderar på att släppa vidare min vita Zenith Chronomaster Sport med det grymma El Primero-verket, ref 03.3100.3600/69.M3100. Grymt alternativ till Daytona om ni frågar mig!

Klockan kommer fullset, uttagen hos svensk AD i april 2023 (5 års garanti). Jag är andra ägaren.

41mm exkl krona, 13,6mm hög och vattentät till 100m. Bärs väldigt bra då den har kort lug-to-lug (47mm). Keramisk bezel. Automatiskt El Primero-verk med kronograf, där kronografens sekundvisare snurrar ett helt varv på 10 sek. Open caseback så man kan beskåda det underbara urverket!

Skicket är väldigt bra, men finns hairlines på polerade delar efter användning (främst länk och clasp). Har markerat det värsta märket jag kunnat hitta på sista bilden, vilket endast är på en länkbit (så går att byta ut mot en av de oanvända länkbitar om så önskas). Alltung fungerar klockrent, har hållit tiden inom +/-2 sek vid användning.

Nypris ligger idag på 135k och just den vita tavlan är det väntetid på hos svensk AD.

Pris: 95.000kr inkl värderfrakt (eller F2F i Stockholm)
Mina omdömen:

IMG_9476.jpeg
IMG_8396.jpeg
IMG_8287.jpeg
IMG_7691.jpeg
IMG_0125.jpeg
IMG_0126.jpeg
IMG_7250.jpeg
IMG_0127.jpeg
IMG_0145.jpeg
IMG_0143.jpeg
IMG_0144.jpeg
IMG_0146.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp