• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Andreas_Åkerlund

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka i 45k-klassen av @Andreas_Åkerlund på distans. Otroligt trevlig kille och vi hade en mycket trivsam och bra dialog. Klockan blev snabbt skickad och packad på ett säkert och bra sätt. Allt enligt beskrivning och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges! 100% goodguy helt klart 😃
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Köpt en Seiko av Andreas. Trevlig konversation och supersnabb leverans. Klockan i utlovat skick.
100% GG och gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Floffen

Panerai
Gjort bytesaffär på distans med Andreas. Mycket seriös och bra att ha att göra med och han gav mig även en kompensation för en miss i hans annons. Goodguy!
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Sålt en mycket trevlig gammal klocka till Anderas. Inga konstigheter, trevlig och artig medlem

1660857656507.jpeg
 

teknick

Breitling
2-Faktor
Köpt en Grand Seiko klocka i 20k-30k SEK prisklass. Snabb att svara, transparent med all nödvändig information och en trevlig kille att träffa och chatta med. Jag tvekar inte att köpa från igen. 100% GG 👌
 

oftast

Panerai
2-Faktor
Sålt vintage på distans till Andreas - trevlig konversation och betalning enligt överenskommelse.
Good guy - tack för trevlig affär!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt på distans till mister @Andreas_Åkerlund. Mycket trevlig och seriös, inga som helst konstigheter.

En solklar goodguy som givetvis har mina varmaste rekommendationer! 👍🏼
 

Lukkan

Cartier
Köpte en Seiko av honom enkelt snabbt smidigt bra kommunikation, extra plus för extremt bra tejpat paket 😁 100% GG
 
Topp