• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

eNielsen

qvist

Breitling
2-Faktor
Köpt en klocka av @eNielsen och kan bara rekommendera.
Korrekt beskrivning av skick och snabb frakt.
Swishade i förväg och några dagar efter kom klockan som (i) ett brev på posten.
Pålitlig goodguy!
 

Jonis96

Omega
Köpte en Vintage kronograf av eNielsen. Mycket fin var den, trevlig kommunikation, snabb leverans, allt bra helt enkelt!
Rekommenderas! 🙂
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt vintage tropic av @eNielsen, som hörde av sig efter att ha sett att jag sökte ett sådant. En hyvens kille som jag verkligen rekommenderar starkt, 100% GG😃
 

PatTheBat

Breitling
Jag la ut en förfrågan om reservdelar till min Favre-Leuba Twin Power som låg i respirator hos urmakaren och var i skriande behov av en donator. Inom några timmar kommer @eNielsen till undsättning och några dagar senare sitter jag här med klockan i hand.
100% nöjd med en bra affär! 😊👍
 

Mobillen

Breitling
I just bought a beautiful watch from @eNielsen - and I´m very satisfied. Everything lived fully up to the description and my expectations. He was fast and proffessionel in replying to my questions, and the transaction went smooth and easy. I hereby give my highest recomandations to @eNielsen
 

diablonickel

Breitling
@eNielsen är en fröjd att göra affärer med, trevlig, förtroendeingivande och pålitlig. Köpt en vintage omega av honom där jag skickade pengarna först. Har även gjort affärer med honom förr på andra forum.
 

Hugger69

Patek
2-Faktor
Köpt underbart Service Poplin-band från @eNielsen och dessutom träffat denne gentleman IRL, mycket trevlig, kunnig och ärlig säljare! 🤗
100% GG!
 
Senast ändrad:

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpte vintagearmband av @eNielsen , @eNielsen hade egentligen ingen annons ute på det jag sökte utan det var ett rop på hjälp som besvarades mycket bra. Snabb med att ge svar, skicka bilder, leverans och bra packning. 100% GG :)
 
Topp