• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

galácticon

S.N

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Tag Heuer av @galácticon,
Affären löpte på galant trots ett litet missförstånd i början. Herr G agerade dock helt korrekt och allting löste sig på bästa sätt.
Tummen upp från min sida.
 

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Köpt Tudor av G. Ärligt, snabbt och tryggt, dessutom en trevlig kontakt som hade tålamod med mitt velande. 100% GG!
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
@galácticon erbjöd sig att hjälpa min köpa en Tudor via utländsk AD. Det blev lite struligt med leveransen, men där klev galáction in och redde ut det på ett föredömligt sätt! Det skulle kännas väldigt tryggt att göra affärer igen i framtiden.
Tack så mycket för all hjälp!
 

Henke01

Omega
Har köpt en Tudor av @galácticon och hela affären, från köp och leverans från utländsk AD till det att den anlände, har fungerat klockrent. Snabb och bra kommunikation från börjat till slut och såklart 100 % GG. :)
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Köpt en klocka på distans av @galácticon . Otroligt trevlig och snabb dialog, och klockan skickades iväg blixtsnabbt. Allt precis enligt beskrivning och i paketet fanns även en trevlig present ☺️
100% goodguy och jag hoppas att vi kommer göra fler affärer i framtiden!
 

Ironlung

Cartier
2-Faktor
Galácticon hjälpte mig med ett köp av en tudor bb58 från AD utomlands. Smidigt och trevligt förfarande som tyvärr slutade med ett garantiärende. Galácticon hjälpte mig hela vägen med att få till så att garantiärendet löstes via AD i Sverige. Han erbjöd sig även att lösa det via orginalsäljaren om det inte hade gått via AD i Sverige.100% gg!
 

SalvadorDali

Rolex
2-Faktor
@galácticon erbjöd sig att köpa en BB58 925 från AD i Spanien. Otroligt hjälpsam och ärlig kille! Han bekräftade när AD skulle få in klockan, jag skickade pengar i förskott och han gav mig därefter ett skeppningsdatum som stämde till punkt och pricka! Han fungerade som en trygg hand att hålla i fram tills dess att klockan anlände.
Allt var till belåtenhet och jag kunde inte varit nöjdare.
Jag hoppas att han arbetar som KAM eller något liknande då han besitter alla dom positiva egenskaper som krävs för detta :)

Har bara positivt att säga om denna killen!

Gör gärna fler affärer med honom i framtiden!!
 

walhak

Omega
2-Faktor
@galácticon hjälpte mig att via en AD i Spanien (som han har bra kontakt med) köpa en Tudor BB Chrono utan väntetid.
Mycket smidig affär och trevlig kontakt.
100% good guy. 100% är ju max men här är känslan att jag hade velat skriva 110%.
 
Topp