• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Golle_std

Sizar

Cartier
Träffade denna herre F2f och gjorde ett byte i den högre prisklassen.
Allt var som utlovat och affären gick otroligt smidigt. Rekommenderas starkt!
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Sålt en klocka i 40k-klassen på distans till @Golle_std . Mycket snabb, smidig och framförallt trevlig affär på alla sätt ☺️
100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges 😃
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Köpte en klocka i 5k-klassen av Golle. Snabba ryck, trevlig kontakt och klocka som utlovat. Bara GG
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Sålde en klocka på distans till Golle. Smidigt affär och trevlig dialog.
Rekommenderar absolut att göra affärer med honom, en riktig ”Good Guy”.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
VÄRDLSKLASS!

Sålde en klocka på distans till Golle. Smidigt affär och trevlig dialog. Rekommenderar absolut att göra affärer med honom, en riktig ”Good Guy rakt igenom ", jag skulle utan tvekan göra fler affärer med denna forummedlem alla dagar i veckan 👍 !
 

Time is now

Cartier
Professional Dealer
2-Faktor
Gjorde en F2F bytesaffärer + pengar mellan. Vi möttes över en lunch och det gick mer än smidigt till samt en trevlig pratstund.

100% GG. Rekommenderas varmt🙏🏽
 

Androl

Omega
Gjorde bytesaffär f2f i 200k segmentet, riktigt trevlig herre. Gött klocksnack och en enkel och rak affär. Blir säkert fler i framtiden 👍

Världsklass
 

Stenbeck

Omega
2-Faktor
Köpt på distans av @Golle_std. Snabba svar, tillmötesgående och bra magkänsla från sekund 1. Hämtade ut en fantastiskt förpackad klocka som var i bättre skick än jag hoppats på.! 5/5!
 

Grimi

Omega
Gjorde nyss en affär där vi bytte klockor med varandra + lite pengar emellan, allt gick snabbt och smidigt, jag gör gärna affär igen! 😇
Skall tilläggas att detta gjordes på distans.
 
Körde byte + Swish med @Golle_std . Otroligt smidig och bra affär. Klockan anländer väl skyddad och helt enligt beskrivning. Dessutom snabb med betalningen. Gör gärna affärer igen! 100% GG
 
Topp