• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

GTG Skåne 21 mars

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Hallå klocksnackare som gillar Skåne! Vi arrangerar en GTG i Lund torsdagen den 21 mars kl 18-sent! Om du är intresserad av att delta så skicka ett DM till undertecknad så lägger jag till dig i själva anmälningstråden. Vi är väldigt inkluderande, men vi förbehåller oss rätten att inte bjuda in medlemmar med väldigt begränsad och/eller negativ historik på KS! Vi har också vissa begränsningar lokalmässigt, så det är först till kvarn som gäller (bekräftad anmälan i tråden). Med dessa små brasklappar så välkomnar vi er till sköna Skåne!
 
Senast ändrad:

dodds

Omega
2-Faktor
Kul initiativ som jag gärna är med på nästa gång som Lundabo. Just den 21/3 befinner jag så klart på konferens i Jönköping oturligt nog... 🫠
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Om det är någon som är sugen på att komma, men inte anmält sig, så är det inte försent! Vi har en fin lokal och 24 anmälda så här långt! 🐉
 
Topp