• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

Lidas78

Omega
2-Faktor
Dagens
 

Bilagor

  • IMG_5961.jpeg
    IMG_5961.jpeg
    412.8 KB · Visningar: 5

Kingpin

Omega
Som en långtida medlem i våga vägra Roja-klubben hade jag en något komplicerad upplevelse idag.

Nuförtiden bor jag i ett klimat som är tämligen oförlåtande för parfym (konstant 30-38 grader, disigt och fuktigt) och här bär jag i princip bara VIW, OBI och någon enstaka gång Hacivat X eller den gamla ADP Oud vid kvällar på stan.

Som ni förstår blir det en aning torftigt och därför har jag nu börjat utforska den lokala nichekretsen.

En splittare i krokarna säljer allt från Roja på dekant så jag gav Mr Dove ytterligare en chans och köpte 5or av Oceania, Isola Blu och Sweetie Aoud av ren uttråkan…

Oecania och Isola Blu var som väntat inget att hänga i julgranen, med all respekt…men här kommer problemet: Sweetie Aoud är tyvärr väl värd hypen online och mer!

Det är en RUSKIGT bra instegsoud som måste bli en del av min samling, till och med min fru gillar den och det säger mycket. Jag blir mao snart del av Rojas fanclub och det känns en aning ambivalent😂
 
Senast ändrad:

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Den här trippeln har fått jobba väldigt hårt senaste tiden, så jäkla bra! 😊👌🏻

Musk oud är en underskattad skapelse!

Som en långtida medlem i våga vägra Roja-klubben hade jag en något komplicerad upplevelse idag.

Nuförtiden bor jag i ett klimat som är tämligen oförlåtande för parfym (konstant 30-38 grader, disigt och fuktigt) och här bär jag i princip bara VIW, OBI och någon enstaka gång Hacivat X eller den gamla ADP Oud vid kvällar på stan.

Som ni förstår blir det en aning torftigt och därför har jag nu börjat utforska den lokala nichekretsen.

En splittare i krokarna säljer allt från Roja på dekant så jag Mr Dove ytterligare en chans och köpte 5or av Oceania, Isola Blu och Sweetie Aoud av ren uttråkan…

Oecania och Isola Blu var som väntat inget att hänga i julgranen, med all respekt, men här kommer problemet: Sweetie Aoud är tyvärr värd hypen online!

Det är en RUSKIGT bra instegsoud som måste bli en del av min samling, till och med min fru gillar den. Jag blir mao snart del av Rojas fanclub och det känns en aning ambivalent😂

Ämen för helv… en till hasselnöts-tårta-fanboy. Räckte det inte med @Notorious Niklas. Ska du kuta omkring i sydostasien och dofta tårta nu?
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Incoming:

1714012712353.jpeg

&

IMG_7841.jpeg



Den första beror på att jag älskar Syrén och denna ska vara sjukt bra. Tyvärr diskad men jag tror jsg fick tag på en ändå. Den andra är en kända FB-profil som hajpat sönder. Så den har jag haft på radarn ett tag. (Vintageversionen dvs).

Alltid kul att komma hem till paket som väntar!
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Incoming:

1714012712353.jpeg

&

IMG_7841.jpeg



Den första beror på att jag älskar Syrén och denna ska vara sjukt bra. Tyvärr diskad men jag tror jsg fick tag på en ändå. Den andra är en kända FB-profil som hajpat sönder. Så den har jag haft på radarn ett tag. (Vintageversionen dvs).

Alltid kul att komma hem till paket som väntar!
Du har mer paket som väntar på dig! 🙂
 

bvb

Cartier
2-Faktor
Incoming:

1714012712353.jpeg

&

IMG_7841.jpeg



Den första beror på att jag älskar Syrén och denna ska vara sjukt bra. Tyvärr diskad men jag tror jsg fick tag på en ändå. Den andra är en kända FB-profil som hajpat sönder. Så den har jag haft på radarn ett tag. (Vintageversionen dvs).

Alltid kul att komma hem till paket som väntar!
syren och lindblommor är mina favoriter på sommaren. Hittills hittat en med båda noterna som jag är lite sugen på.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Tror Tilleul är diskad tyvärr. EBay kan ha. Om du vill kan jag dekantera 5-10ml?
Absolut!

Du har inte testat denna version?

 

Corgi

Rolex
2-Faktor
Absolut!

Du har inte testat denna version?


Nämen se där! Nu upplyste du mig om något jag missat, det var goda nyheter att den fått en re-label och är i produktion. Tack!

Då är det med största sannolikhet samma doft, så du kan prova Tilleul och sen köpa den där om du vill. Jag drar ett PM!
 
Topp