• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

LoveL

M26

Rolex
2-Faktor
Sålt en Zelos till @LoveL F2F över en kopp kaffe. Klockren kommunikation från start till slut och mycket trevligt sällskap, mao en 💯 gubbe jag mer än gärna gör affär med igen!
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Återigen en smidig affär med @LoveL .
Sålde en trevlig och stabil dykare till denna trevliga och stabila klockbroder. Rekommenderas varmt av mig 👍.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Gjort en bytesaffär/försäljning till @LoveL
Så fantastiskt nöjd, som jag varit varje gång jag gjort affärer med denna grymt trevliga klockbroder.
 

Duvan

Breitling
Köpte en Certina DS diver av @LoveL, mitt första köp härifrån. Han levde upp och över förväntningarna. Väldigt trevlig och tydlig kommunikation hela vägen.
Rekommenderar LoveL starkt! 😍
 

Jajo

Omega
2-Faktor
Precis kommit hem efter en f2f på Loves kontor där jag köpte köpte en Vostok av honom. Trevlig och smidig affär rakt igenom, rekommenderas!
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte en Zelos av @LoveL och det var hur smidigt som helst. Snabbt skickat och bra packat. Gör gärna affärer igen 🙂👍🏻 GG for sure!
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt klocka på distans från @LoveL och inga som helst konstigheter!😊
Bra packat, ordning och reda på grejerna och i utlovat skick vilket uppskattas👍
Fick även med lite godis 👌
Gör gärna affärer igen 😀🙏
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Köpt en klocka av @LoveL . Ordning o reda och allt som beskrivet, dessutom är han är snabb som blixten.

Instämmer i hyllningskören, en kanonkille som varmt kan rekommenderas. 👍
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Då har jag återigen gjort affär med @LoveL
Denna gången sålt en klocka till honom.
Oberoende av om det är köp eller sälj är det alltid ett nöje att göra affär med denna supertrevliga klockbroder! 😍
 
Topp