• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

mahomes

Carlhest

Omega
Har gjort byte av klockor med @mahomes i 70k-klassen på distans + pengar emellan som jag förskottsbetalade. Mycket trevlig, bra kommunikation samt leverans - genomgående bra och trevlig upplevese. Rekommenderas! 👍
 

Molihno1891

Breitling
Köpte en tudor med förskottsbetalning av mahomes, superrak kommunikation och en väldig ansträngning av honom för att få iväg klockan på posten i tid! Definitiv good guy!
 

Agsa

Omega
2-Faktor
Köpte/byte en klocka av Mahomes, Väldigt trevlig i pm och beskrev klockan korrekt, Gör väldigt gärna fler affärer! Ett föredöme för Ks.
110%GG
 
Köpte en klocka runt 10k av denna gentleman. Allt som beskrivit, bra packat o snabb leverans, med andra ord en 100% GG, som verkligen rekommenderas !
 

blandband

Breitling
Gjort en bytesaffär på distans med @mahomes, och det har gått supersmidigt, med bra och snabb kommunikation, väl överens med beskrivning i annons och bra paketerat. Skulle inte tveka på att göra affär igen om tillfälle ges - 100% GG, rekommenderas!
 

Flutebow

Breitling
2-Faktor
Gjort byte på distans med @mahomes. Har bara positiva saker att säga: Supertrevlig och rimlig, affären gick väldigt smidigt. Skulle gärna göra affärer igen!
100% GG om ni frågar mig.
 

Fedor

Cartier
Ytterligare en affär gjord på distans med @mahomes och jag är lika nöjd varje gång. Föredömligt packat och ultra-snabb leverans.

10 poäng hela vägen igenom!
 
Topp