• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG fail Mars -24

loevhagen

Patek
2-Faktor
Siden frihet er en ting: 16610LV.

denne.png
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
En litet tips till alla er som åkte ut EFTER senaste dragningen.
Reglerna säger att man får köpa lotter till den kommande dragningen efter att man failat. DVS alla som var med i OWG 15:01 nu i fredags den 8/3 får köpa lotter till lotteriet den 15/3. OCH det ska ni göra, det är ett av de bästa prisborden hittills.


 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Förutom att med mössan i handen och med ’viss skam’ härinne tillkännage att man torskat uppdraget så fattar jag inte meningen med den här tråden…
Böla, oja sig och gnälla över sitt tillkortakommande ?

Äh, plocka upp skärvorna av den (inte alls) kantstötta självbilden. Konstatera att du var med på en kul grej och att du faktiskt stöttade mindre bemedlade individer i samhället under resans gång hur kort den än varade.

Nästa år börjar vi om på ny kula !

/Equilibrium
 
Senast ändrad:

bag

Panerai
Förutom att med mössan i handen och med ’viss skam’ härinne tillkännage att man torskat uppdraget så fattar jag inte meningen med den här tråden…
Böla, oja sig och gnälla över sitt tillkortakommande ?

Äh, plocka upp skärvorna av den (inte alls) kantstötta självbilden. Konstatera att du var med på en kul grej och att du faktiskt stöttade mindre bemedlade individer i samhället under resans gång hur kort den än varade.

Nästa år börjar vi om på ny kula !

/Equilibrium
leo-johnson-twin-peaks.gif
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Lystring syltryggar!

Har du noll självkontroll? Har du otur när du tänker? Är du född i en formsvacka? Gråter du dig själv till sömns varje kväll för att du inte längre kan vinna i OWG-lotteriet?

1710941939481.gif


Jag auktionerar ut min vinst från i fredags HÄR
In och buda! 🦇
 
Senast ändrad:
Topp