• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OWG-FAIL tråden för Mars -23

krockettröja

Cartier
2-Faktor
Hej hej
uzemg4mhkcz71.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Självklart får även ni i den här tråden vara med😍
 
  • Wow
Reactions: bag

Baramats

Audemars
2-Faktor
Lite icke-GIFs dårå. Jag njuter till fullo av friheten. Idag har jag provat lite fler klockor.

5EE7ADEB-59A0-4FBF-A23E-BD86AA661ED5.jpeg
CC64507A-456B-46EB-BF59-CCAFD3A05314.jpeg
4EC5F80B-A34F-483C-91DD-C7CD3D466130.jpeg


Lite taskigt att jag har min Universa som klår de flesta av dessa märken i design och finish.

00717C3E-611A-4CFF-8A71-F41FEEC31402.jpeg


Har nog kommit fram till att jag ska ha en blå bb58 ändå.
 
Senast ändrad:

240snusit

Panerai
Halloj allihopa, får jag ansluta till coola klubben? Hört att det är bra häng här!
DB95BB4C-60B4-4BAA-B4D2-D8FBD07ECAA2.jpeg

Denna fick mig att falla, likt Lucifer i himmlen, såsom Icarus före solen. Ser ut som rymden tycker jag. Rymddykare - SPAAAAAACEEEE DIVERRRRRRR!!!! Fett ju.
7CB8B6DA-57B8-45AB-A62B-766BFD9693DA.jpeg

Blir att testa att sätta in batteri i denna idag också samt försöka göra ren tavlan lite, så lite har man att pyssla med för att distrahera sig från ens synder. Och att man är bakis på billigt vernissage vin. 🫠
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Här åkte man tydligen ut med diskvattnet för att man testade ett tjog Seikos utan urverk på en pressträff…nåja…jag ska minsann avslöja i nästa poddavsnitt hur ledningen för OWG styr spektaklet bakom kulisserna… @Staafen @Berns @Back

🤣🤣🤣
Jag är totalt oskyldig, @Berns utnyttjar mig som bulvan. Det är inte som ni tror!
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Här åkte man tydligen ut med diskvattnet för att man testade ett tjog Seikos utan urverk på en pressträff…nåja…jag ska minsann avslöja i nästa poddavsnitt hur ledningen för OWG styr spektaklet bakom kulisserna… @Staafen @Berns @Back

🤣🤣🤣
Är det ens klockor om de saknar urverk? I dagens avsnitt av Filosofiska rummet ska vi prata om tiden…
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Här åkte man tydligen ut med diskvattnet för att man testade ett tjog Seikos utan urverk på en pressträff…nåja…jag ska minsann avslöja i nästa poddavsnitt hur ledningen för OWG styr spektaklet bakom kulisserna… @Staafen @Berns @Back

🤣🤣🤣
Alfred är absolut inte chefen
Jag är totalt oskyldig, @Berns utnyttjar mig som bulvan. Det är inte som ni tror!
Alfred är längst ner i kedjan…
33C43B61-A9E6-44F2-998F-204B9ED88C84.gif
 
Topp