• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

steffe

FOQ

Audemars
Sålde en Seiko till @steffe
Detta är nog en av de trevligaste affärer jag gjort via KS. Otroligt trevlig och bra att ha göra med. Snabb i betalning och helt relevanta frågor.

100% GG och jag gör gärna affärer med herrn igen!
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Köpte en BB36 av Steffe. Förhandlingen gick smidigt och avslutades med en mycket trevlig affär F2F. En rakt igenom trevlig och sympatisk karl som jag gärna gör affär med igen.
100% Good Guy! :)
 

Eqn

Panerai
Sålde en Seiko till steffe, smidig affär rakt igenom och riktigt trevlig kille. 100% goodguy!
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Mötte upp @steffe för försäljning av en klocka. Ett par öl senare var affären i hamn och stämningen på topp. Riktigt bra kille och bra kommunikation rakt igenom.
Definitivt en GG:) Rekommenderas!
 

1965ek

Patek
2-Faktor
Köpt en Datejust genom @steffe
Superbra kommunikation och snabb leverans. Förmodligen bättre packad än något annat jag sett. Allt gott och 100% goodguy i min bok.
 

FreddeM

Rolex
2-Faktor
Träffat @steffe flera gånger innan och nu hjälpte han mig att köpa en Tudor från sin kompis. Affären skedde F2F och allt gick hur smidigt som helst! Trevligt snack och han var väldigt mån om att allt skulle kännas bra från min sida. 100% GG och rekommenderas! :)
 

Oggs

Omega
2-Faktor
Köpte klocka av Steffe. Trevlig herre som var mycket enkel och smidig att ha att göra med på alla sätt. Även noggrann på alla punkter så att allt gick rätt till. Kan varmt rekommendera att göra affär med honom om tillfälle ges. Passar också på att tacka för en god kopp kaffe :)
 

Stoffe-Sebbe

Rolex
2-Faktor
Köpt en klocka av @steffe genom ett f2f möte, vilket var superkul. En klockren och smidig affär med en service man bara kan drömma om. Jag gör gärna fler affärer med denna herre, en 100% GG i min bok!
 

molleresa

Breitling
2-Faktor
Hoppade på tåget till GBG och köpte en Speedmaster av @steffe F2F, rekommenderas varmt. Bra kommunikation & ordentligt med bilder, inga konstigheter och riktigt trevlig på det!
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Köpt klocka på distans av herrn.
Perfekt affär, nästan orimligt väl beskrivet skick, bra packat och snabbt skickat.
Sen att han är väldans trevlig blir pricken över i 😊
100% GG i min bok.
 

Tobbelerone

Omega
2-Faktor
Förmedlade en klocka till en vän via @steffe på distans. Mycket snabb i återkoppling, bra med bilder/film och en klocka som är precis som beskriven i annonsen. 100% GG som jag gärna gör affär med igen. :)
 
Topp