• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tag Heuer 2000 proffessional passaround!

didrikson

Omega
Kul läsning om denna klocka 🙏 riktigt snyggt samarbete och jobb 👌

Söker efter en sån här på länk om någon möjligen snubblar över en. Alltid velat testa 🙏
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Vilken trevlig dag! Bilen gick igenom besiktningen med beröm och sedan plingade det till i Postnord-appen - paket från @Rikala 🤩 Riktigt fin Heuer!

1000007795.jpg
 

Rikala

Patek
2-Faktor
Jag gillar hur du synar mitt servicearbete och förbättrar mina små missar @Rikala :D

Har missat att det hänt grejor, kul att det går framåt och eloge till alla som frivilligt lägger tid o pengar!🧌

Tyvärr fick jag inte igång den helt, det hjälpte inte mer med tvätten, jag funderar fortfarande på om det kan vara något med knappen, men ville inte riva mer samt hålla den hemma hos mig längre.

Kanske någon annan kan ta över och se om det är något med själva knappen som ställer till det, alternativt något elektriskt? Det sitter någon slags kontakt för att föra strömmen vidare ifrån kretskortet jag rengjorde (till nästa kretskort). Jag gjorde inget med kontakten, kanske behövs den rengöras eller bytas? En tanke iallafall.

Edit: Du har gjort ett bra arbete @JoakimS, tror inte jag skulle gjort det bättre. 🙂
 
Senast ändrad:

Ackee

Panerai
2-Faktor
Sommaren nalkas, vänner! Heuer fick ikväll följa med under uppstarten av en Mercedes-Benz 190E som varit i familjen sedan ny, 1988. Byte av batteri och den tyska bensinmotorn startade direkt, som vanligt, just passerat 10.000 kilometer efter 36+ år.
1000008200.jpg

1000008202.jpg

1000008204.jpg
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Heuer blir utbildad i något han, eller husse, aldrig kommer uppleva själv men skall ha kunskaper inom...

1000008452.jpg
 
Topp