• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

theargonaut

D

Deemfo

Guest
Tänk efter innan du kontaktar denna kille för en affär, drar du dig ur går hela hans värld under och man blir anklagad för avtalsbrott.
 
Senast redigerad av en moderator:

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tänk efter innan du kontaktar denna kille för en affär, drar du dig ur går hela hans värld under och man blir anklagad för avtalsbrott.
@Deemfo drogs sig ur ett köp, efter att han fått bilder på mejlen, svar på sina frågor, pruta, samt mottagit mitt swishnummer. Inte ok i min bok :(
 

Utopian Time

Omega
Paneristi
Professional Dealer
2-Faktor
Köpte en vintage Omega på distans, fin klocka, snabb leverans, gott snack, inga problem.
 

burner

Panerai
2-Faktor
Köpte vintage-seiko på distans av @theargonaut . Väldigt smidig affär. Skickades samma dag och klockan va enligt beskrivning.
 
Senast ändrad:

VintageJesus

Cartier
2-Faktor
Köpt en trevlig Cyma av @theargonaut , olyckligtvis var den ej fungerande som lovats innan posten ( vilket den säkert var) , kan ju dock bero på postens hantering. Har handlat förr av theargonaut och har aldrig varit problem. Sometimes you win, sometimes you loose.
 

Magnetize

Cartier
2-Faktor
Köpte ett vintage Omega-spänne med tillhörande band av @theargonaut.
Bra kommunikation, smidig affär och bra förpackat.
Gör gärna affär i framtiden igen. Rekommenderas!
 

Moffan

Rolex
2-Faktor
Köpt, klocka tillbehör och annat av @theargonaut vid flera tillfällen under åren, så kanske dags att lämna en referens. Alltid snabba svar, alltid välförpackat, alltid 100% Goodguy!
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Köpte en prisvärd och vacker Svalan av @theargonaut vilken levererades F2F. Kan å det varmaste rekommendera honom som säljare.

IMG_3487.jpeg
 

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte ett vintage tropicband och ett certinaspänne av @theargonaut. Väldigt trevligt och seriöst intryck rakt igenom. Jag gör gärna fler affärer i framtiden.
 

Gabriel90

Panerai
Köpt klocka på distans av Tobias.
Snabbt och smidigt, inga som helst konstigheter och jag ser fram emot fler affärer i framtiden.

100% GG
 
Topp