• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska bära under OWG... En del i mig vill ta den nya G-Shocken jag fick nyligen. Den andra vill så gärna testa denna
PXL_20230227_124027435.jpg

PXL_20230227_124039407.MP.jpg

På Instagram försökte jag köra en röstning men fick dåligt uppslutning. Vad säger folket här? Ska jag hänga med Team G-Shock eller bära dotterns Hello Kitty like a boss?

En rekorderlig utmaning med Hello Kitty! :)
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Jo, det kan man lugnt säga, är rädd dock att jag kommer falla om jag väljer den... och vi vet ju alla vad som händer då.... Nanna Nanna Nanna Nanna BATMAN!
Nu låter jag antagligen totalt dum i huvudet, men nej, jag vet faktiskt inte vad som händer. Har inte deltagit eller ens följt OWG March tidigare år över huvud taget.
Är det den där meme-templaten som läggs upp? Man skriver ett skräddarsytt meningsutbyte som straff för att man avbrutit eller?
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Nu låter jag antagligen totalt dum i huvudet, men nej, jag vet faktiskt inte vad som händer. Har inte deltagit eller ens följt OWG March tidigare år över huvud taget.
Är det den där meme-templaten som läggs upp? Man skriver ett skräddarsytt meningsutbyte som straff för att man avbrutit eller?
Nja. Det blir väl lite loser-shaming, men med glimten i ögat osv. Man behöver inte göra något speciellt. Själv hoppade jag av förra året för att jag skulle springa ett lopp jag tränat hårt för och ville köra pulsklocka.
 

loevhagen

Patek
2-Faktor
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska bära under OWG... En del i mig vill ta den nya G-Shocken jag fick nyligen. Den andra vill så gärna testa denna
På Instagram försökte jag köra en röstning men fick dåligt uppslutning. Vad säger folket här? Ska jag hänga med Team G-Shock eller bära dotterns Hello Kitty like a boss?
Er du masochist, velger du den rosa.
 

Delgada

Patek
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska bära under OWG... En del i mig vill ta den nya G-Shocken jag fick nyligen. Den andra vill så gärna testa denna
PXL_20230227_124027435.jpg

PXL_20230227_124039407.MP.jpg

På Instagram försökte jag köra en röstning men fick dåligt uppslutning. Vad säger folket här? Ska jag hänga med Team G-Shock eller bära dotterns Hello Kitty like a boss?
Jag vill gärna se Hello Kitty varje dag i mars!🤣
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp