• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2021

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jamesfranco

Audemars
Friends Of KS
16C9CBFE-F48B-4FA8-BC59-53D47A580ABA.jpeg

Nu kööör vi !!!
Den där växer på mig!
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Vad väljer du för märke då? Tänkte köra på IVT för min del.
Jag har en IVT sedan 7år sedan.
Mycket nöjd med arbetet den gör, men appen är en katastrof.
Har visserligen inte öppnat den på typ två år så den kanske är bättre nu, men jag tvivlar.
Som tur är behöver man ju inte vara där och mejsla annat än för att slå på och av semesterläget typ, vilket även hade hänt för ett år sedan om tillfälle funnits.
 
Men vaaaa! Man kikar in på KS efter ännu en tuff natt med matning av lilleman som inte riktigt vill sova lika länge som sina föräldrar än och ser att man vunnit! Först blev jag överlycklig och sen blev jag ledsen för att jag insåg att det kanske fortfarande var första april och jag hade blivit lurad :oops: men nu börjar jag tro på det och är överlycklig igen😂
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Men vaaaa! Man kikar in på KS efter ännu en tuff natt med matning av lilleman som inte riktigt vill sova lika länge som sina föräldrar än och ser att man vunnit! Först blev jag överlycklig och sen blev jag ledsen för att jag insåg att det kanske fortfarande var första april och jag hade blivit lurad :oops: men nu börjar jag tro på det och är överlycklig igen😂
Det är sant! 😁
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Men vaaaa! Man kikar in på KS efter ännu en tuff natt med matning av lilleman som inte riktigt vill sova lika länge som sina föräldrar än och ser att man vunnit! Först blev jag överlycklig och sen blev jag ledsen för att jag insåg att det kanske fortfarande var första april och jag hade blivit lurad :oops: men nu börjar jag tro på det och är överlycklig igen😂
Intygar att det är sant😀
@Staafen luras inte (inte idag iaf😉)
Grattis 😁
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Jag håller på att ansluta min nya Panasonic CS-NZ i fritidshuset nu, verkar funka fint kan styra hemifrån via hemmet.

Appstyrning låter himmelskt! Idag har jag en dum L/V pump från IVT som jag behöver shunta manuellt. Alltid roligt när man ska åka iväg och övernatta under vintern, man vet aldrig om det är 22 eller 17 grader inomhus när man kommer hem 😑

Jag har en IVT sedan 7år sedan.
Mycket nöjd med arbetet den gör, men appen är en katastrof.
Har visserligen inte öppnat den på typ två år så den kanske är bättre nu, men jag tvivlar.
Som tur är behöver man ju inte vara där och mejsla annat än för att slå på och av semesterläget typ, vilket även hade hänt för ett år sedan om tillfälle funnits.

Vad jag har läst på värmepumpsforumet (typ som KS fast för värmepumpsnördar) så är NIBEs app något vassare samt att deras pump kan anslutas till wifi medan IVTs pump kräver en nätverkskabel. Dock så är IVTs rumssensor trådlös medans NIBEs är trådburen 😄

Bondlajvarklockan för KS topic.

PXL_20210402_072814725.PORTRAIT.jpg
 

SpejsMan

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Appstyrning låter himmelskt! Idag har jag en dum L/V pump från IVT som jag behöver shunta manuellt. Alltid roligt när man ska åka iväg och övernatta under vintern, man vet aldrig om det är 22 eller 17 grader inomhus när man kommer hem 😑



Vad jag har läst på värmepumpsforumet (typ som KS fast för värmepumpsnördar) så är NIBEs app något vassare samt att deras pump kan anslutas till wifi medan IVTs pump kräver en nätverkskabel. Dock så är IVTs rumssensor trådlös medans NIBEs är trådburen 😄

Bondlajvarklockan för KS topic.

PXL_20210402_072814725.PORTRAIT.jpg
Trådbundet nätverk är inget bekymmer för min del. 2m till en 24-ports Ciscoswitch, så det finns plats😂
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp