• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Zozoo

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jag skulle byta en klocka +pengar med @Zozoo. Klockan han skickade skulle vara oanvänd, bekräftat flera gånger. Klockan hade tydliga spår av användning när den kom fram.

Vi avbröt affären och klockor samt pengar åkte tillbaka. Ingen diskussion kring skicket när väl klockan kom fram. Han ersatte mina fraktkostnader.
 

blyton

Cartier
2-Faktor
Köpte sonens Casio dyrare än utannonserat pris då pengarna gick till en god sak. En gest som fick sonen att slå bakåtvolter genom vardagsrummet. Både jag och mina barn, som följde med vid försäljning, har bara gott att säga om @Zozoo
Kommer garanterat göra fler affärer ihop framöver. 100% GG
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Genomfört bytesaffär på distans med @Zozoo som gått till på ett föredömligt vis inom alla kategorier.
Rak och tydlig kommunikation, överföring på utlovad tid, god ton och hög tillit under hela processen.

Jag gör gärna affär med @Zozoo igen och har enbart goda ord att lämna efter avslutad affär, 110% GG! :)
 

JDQ

Panerai
2-Faktor
Genomförde en bytesaffär på distans. Allt gick supersmidigt med trevlig kommunikation hela vägen och snabb återkoppling. Gör gärna fler affärer framöver. Absolut en GG. :)
 

Acke31

Omega
Gjorde en bytesaffär med @Zozoo med pengar upp från min del på distans. Genomtrevlig, tydlig och hjälpsam. Klockan var enligt ö.k. Klart en 100% goodguy i min bok och hoppas på fler affärer framgent!
 

ToolDiver

KS Explorers Club
Bytt en klocka med @Zozoo i 50k klassen och är nöjd som vanligt. Andra affären ihop och allt fungerar smidigt på distans som alltid. Rekommenderas.
 

Been

Patek
2-Faktor
Bytt klocka i 50K klassen plus lite pengar från min sida med @Zozoo .
Bra och rak kommunikation.
Klocka var som beskrivits och bra packad.
Gör gärna affär igen.
 
Topp