• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🐟 Den köttiga tonfisktrĂ„den

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
Nej det hÀr gÄr inte! Jag mÄste ha en darth 025 eller annan modell med samma raka visare och utan X loggan. Har en sökes annons uppe men dÀr Àr det ingen respons. Om det inte blev nÄgon affÀr med Daniel Svensson ovan sÄ Àr den superintressant.
1000004413.jpg
1000004410.jpg
 

Rulle

Audemars
Nej det hÀr gÄr inte! Jag mÄste ha en darth 025 eller annan modell med samma raka visare och utan X loggan. Har en sökes annons uppe men dÀr Àr det ingen respons. Om det inte blev nÄgon affÀr med Daniel Svensson ovan sÄ Àr den superintressant.

Inte för att strö salt i sÄren eller sÄ ...
Men jag köpte precis en helt ny 025!:angel:

Även om 1000m Ă€r rĂ€tt stort sĂ„ saknar jag den blĂ„a jag sĂ„lde till @klockodile

Dom Àr ju hÀftiga pÄ sommaren!
 

Rulle

Audemars
Jag fixar inte att köra en 44mm planet ocean men en 1000m tonfisk gÄr prima!


Det Àr galet hur lÀtta dessa Àr!
Man glömmer att man har pÄ sig den tills man smÀller i den i nÄt och dÄ kommer man ihÄg vad man har pÄ sig:hilarious:
 
Senast Àndrad:

Odd Lot

Breitling
2-Faktor
Kanske inte vÀrldens bÀsta bild pÄ en tonfisk, men jag tycker att den var trevlig. I Ànden av tafsen satt en Europatolva, eller en superpuppa. Tror jag.

Av de klockor jag har sÄ Àr min GT en favorit. Varje gÄng den anvÀnds Àr det med tillfredsstÀllelse.
flugfiske.jpg
 
Topp