• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Enlundgren

Cartier
"R A R E"!
Tagit snart 1år att hitta lämpligt pris dessutom. Hade nog förväntat mig lite mer för 100 loppor..

Screenshot_20240130-133503_Tradera.jpg Screenshot_20240130-133508_Tradera.jpg
Luddigt med servicehistoriken känns det som 😅

"ALLA ARMBANDSUR ÄR MER ELLER MINDRE SERVADE.
Alla klockorna är genomgångna, dvs. kontrollerade att inget i de gamla urverken är så slitet så att det förhindrar godtagbar funktion."
 

eddiex

Omega
På måndag hör jag av mitt till Breitling Täby för att upp hur vi kan göra för att verifiera klockan.
Nu är klockan tillbaka efter besöket hos Breitling Täby. De har intygat att klockan är äkta och service är utfört enligt konstens alla regler. Den har numera ett nytt gummi och spänne, såg til att ändra från den gamla som var ej original.

Tidigare ägaren är polisanmäld, men tror inte det kommer göra någon skillnad för min del, då jag inte får några svar alls från honom. Klockan läggs upp på nytt för försäljning.

Stort tack till alla och framför allt till Breitling Täby som tog sig tiden att hjälpa till lite extra och förstod mitt problem.
 

Vardek

Cartier
2-Faktor
Nu är klockan tillbaka efter besöket hos Breitling Täby. De har intygat att klockan är äkta och service är utfört enligt konstens alla regler. Den har numera ett nytt gummi och spänne, såg til att ändra från den gamla som var ej original.

Tidigare ägaren är polisanmäld, men tror inte det kommer göra någon skillnad för min del, då jag inte får några svar alls från honom. Klockan läggs upp på nytt för försäljning.

Stort tack till alla och framför allt till Breitling Täby som tog sig tiden att hjälpa till lite extra och förstod mitt problem.

Snyggt! Häng ut säljaren här om det är ok med mod. Tycker gott dessa skojare kan få stå till svars och skämmas.
 
Topp