• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

Wave

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Den här har varit ute i månader.
1712565101078.png
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Folk är jäkla märkliga på Tradera. Köp nu för några tusen dyrare än första bästa butik på stan 🤷‍♂️ Alla som har minsta intresse av att köpa en klocka ser priset en googling bort liksom. Kan väl kapa priset nästan ytterligare 2000kr till om man beställer från grannlandet i öst dessutom.
1000011781.png
1000011780.png
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor


” Hej chatgpt, vänligen skriv en säljande text åt mig”
Stjärnur Falken - en klocka som förkroppsligar den tidlösa elegansen och hantverkets skönhet. Med sitt exklusiva manuella urverk bär den på en historia av precision och passion för urmakarkonst. Varje tickning är en påminnelse om det noggranna arbete som har lagts ner i varje del av dess skapande. Med en Stjärnur Falken på handleden bär du inte bara en klocka, utan en symbol för tradition, kvalitet och tidlös stil. Upplev känslan av att vara i harmoni med tiden varje gång du blickar på din Falken - en klocka som är lika vacker som den är pålitlig.
 

Jonvafan

Omega


” Hej chatgpt, vänligen skriv en säljande text åt mig”
Kan den skriva så dåligt tror du? Jag tycker jag har fått hyggligt skrivna svar det lilla jag har använt den.
Stjärnur Falken - en klocka som förkroppsligar den tidlösa elegansen och hantverkets skönhet. Med sitt exklusiva manuella urverk bär den på en historia av precision och passion för urmakarkonst. Varje tickning är en påminnelse om det noggranna arbete som har lagts ner i varje del av dess skapande. Med en Stjärnur Falken på handleden bär du inte bara en klocka, utan en symbol för tradition, kvalitet och tidlös stil. Upplev känslan av att vara i harmoni med tiden varje gång du blickar på din Falken - en klocka som är lika vacker som den är pålitlig.
Tänkte väl att chat gpt inte kan skriva så dåligt som i annonsen. Det krävs en människa för att formulera den texten tror jag.
 

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Snacka om att vara ute i rymden... skulle säga att det är en sisådär 170-200k för mycket. "Skambud o dyl blockeras." :facepalm: Och vad har hänt med tavlan?
1676620972492.png



Dessutom innan dess varit ute på Tradera dessförinnan och inte lyckats få 105k...
1676621461319.png

Ni har säkert sett att den varit ute ett par rundor till på Tradera! Snacka om otrevlig annons! Skulle inte köpa av en sådan säljare oavsett pris; kommer garanterat bli problem. Och jag undrar också vad som hänt med tavlan? Oxiderat så att glansen i siffrorna är borta?
 
Topp