• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blocket (och andra tokiga annonser)

ironcastle

Patek
2-Faktor
När man sätter sitt eget reservationspris i efterhand.
Screenshot_20240223-051635_Tradera.jpg
Screenshot_20240223-051646_Tradera.jpg
Är då en öppen auktion rätt ställe kan man fråga sig? En överoptimistisk förhoppning kring en hög lägstanivå på en auktionssite känns skevt.
 

Jarran

Omega
2-Faktor
Vet inte om det redan varit uppe men det ligger en annons på Blocket med en TT Sub 126613LN där första bilden i boxen ser rätt ut för mig men wristshot-bilden (bild 6) ser ut som en 116613LN. Tänker på Rolexkronan mellan Swiss och Made som saknas i bild 6. Yrar jag?
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Vet inte om det redan varit uppe men det ligger en annons på Blocket med en TT Sub 126613LN där första bilden i boxen ser rätt ut för mig men wristshot-bilden (bild 6) ser ut som en 116613LN. Tänker på Rolexkronan mellan Swiss och Made som saknas i bild 6. Yrar jag?
Länk och skärmklipp. Blir svårt att gissa, och försvinner annonsen finns det inget att referera till.
 

Jarran

Omega
2-Faktor
…och nu är annonsen borta….
Denna bild fanns också i annonsen. Kan vara bra att veta om annonsen dyker upp igen.
IMG_5419.png
 
Senast ändrad:

RobVintage

Panerai
Den där kan du köpa över disk hos i princip alla Ads @grujo finns inget premium i den modellen och tavlan öht.

 

grujo

Omega
Den där kan du köpa över disk hos i princip alla Ads @grujo finns inget premium i den modellen och tavlan öht.

Tack för uppmaningen, har du insyn på ett rimligt pris för just denna?
 
Topp