• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Certina DS “where it all began”

NiklasF

KS Explorers Club
2-Faktor
Ett sådant;

IMG_2622.jpeg


Räkna med 500-1500.
Jag var lite otydlig i mitt hjärta inlägg. Frågan avsåg spänne till läderband. Det hade kanske varit mer pedagogiskt av mig att att välja en bild där klockan bars på läder 🤣

Rätt spänne på länken har jag 👍
 

Ashi

Omega
2-Faktor
nån som har erfarenhet av ds action på titanium?
Hur bra håller powermatic 80 tiden, hur känns den i handen?
Känns väldigt prisvärd och har en snygg design!
 

Bilagor

  • IMG_1098.jpeg
    IMG_1098.jpeg
    55.2 KB · Visningar: 8

grodslukarenx

Patek
2-Faktor

DrKlocka

Audemars
Tänkte köpa en box till min gamla DS men hejsan vad den stack:
IMG_2484.jpeg


(Ups visst en mansklocka jag har🤷🏼‍♀️)
Var sugen på den där också. Asken är ju inget märkvärdigt egentligen, men det där lilla bladet om datumväxlingen var ju toksnygg.
 

Fadershan

Patek
Var sugen på den där också. Asken är ju inget märkvärdigt egentligen, men det där lilla bladet om datumväxlingen var ju toksnygg.
Nä askarna är inget superpremium direkt utan standard även om jag gillar att de är blåa istf de röda Är ju ändå "a mans watch" ;) En annan tid..

Gällande bladet om datumväxling är de lite mysiga och här ser du den lilla finurliga utskärningen ur det lilla bladet. I bakgrunden ses oxå en utskuren demoboett :)

IMG20240103214325.jpg
 
Topp