• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora hundtråden!

Mr Pear

Cartier
2-Faktor
Känner mig manad att lägga in bild på min pälskling med.
IMG_0035.jpeg
 

perhog

Audemars
2-Faktor
Just så. Och in under skinnet, antagligen via ett öra eller genom näsan. 😅
...Man kan undra lite över deras besatthet med att tungan ska tryckas in överallt.
Ha ha. Exakt. bostenterrier verkar tro att Husse lagrar efterrätt och godis i örat. dessutom verka dom ha en utpräglad förmåga att ligga,sitta eller stå ivägen så fort man öppnar kylskåpet eller står vid köksbänken.
 

Jens

Greedo
IMG_8805.jpeg
IMG_8808.jpeg

Då var valpstadiet över. Fröken är i slutet av sitt första löp och inget blir som det tidigare varit. Noterar en ngt ändrad attityd gentemot andra hundar och jag har varit medveten om att det bara är en tidsfråga innan det kanske inte funkar friktionsfritt med andra. Men, bra tik reder sig själv och ingen är bättre lekkamrat än husse ändå!



J
 

rickards

Rolex
2-Faktor
Kiro är festlig ibland. Han har nån skräckblandad förtjusning gällande små tomater. Bär runt dem varsamt i munnen, lägger dom på olika ställen i huset och skäller på den, sen ska det sovas lite med tomaten innan den äts upp 😊 Oklart vad som försiggår sig i huvudet på honom.
1000009637.jpg
1000009638.jpg
1000009639.jpg
 
Topp