• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

"Goodguy's" och "badguy's"

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

bartoldous

Cartier
precis hämtat ett s&s åt min ena bratte från jurgen/tyskland.mycket nöjd och det tog 3 arbetsdagar,känns som en goodguy enligt mig.
 

Emil_G

f.k.a hastkista
Goodguys:

Jaganata
Vevaren
Rille
Mikroskop

Inga dåliga upplevelser än så länge.

Hojta om vi gjort affärer och jag inte nämnt er.
 

scaroscaro

Breitling
Köpte min rolex GMT IIC av Silverminken. Dyraste klockaffär jag gjort därefter min nervositet kanske märktes men jag tyckte det gick smidigt och jag blev en klocka rikare. Tack för en fin klocka Silverminken! :) Goodguy givetvis!
 

Robi74

Omega
Per Sthlm!!!

Fucking GOOD GUY!!!

Köp av han utan att tveka, det han säljer står han för! Bra bilder, bra info, allt stämmde som han sa!!!

TACK Per!!!

//robban
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Good Guy: Fredtiger
Köpte klocka av denna trevliga herre. Han skickade direkt och jag fick med ett matchande nato gratis som bonus. Betalning i efterhand efter synande av varan (som var som beskriven).
Smidigaste affären någonsin.
 

Magnus

Omega
Har glömt att lägga in efter senaste affären... Seikoman87 = Goodguy! Mycket trevlig kille och snabb leverans (samt väl emballerat).
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Tanken att lista alla jag flippat med har funnits.
här kommer ett gäng med de senaste.

Krämbulle är 110 % goodguy
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp