• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

IWC Ingenieur 3239 Automatic

Snigel

Cartier
2-Faktor
Har någon koll på om det finns halvlänkar till denna? Min far äger nämligen en, och har lite svårt att få till rätt längd på länken.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Vilken tavla siktar ni på Jesper403 tim ur länk ?

FUQnCkR.jpg
 
Absolut en av de finaste IWC som finns enligt min mening. Trenden med oversized borde göra att denna modell kommer att stå sig en bra tid framåt.

T
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Då jag ej kan kladda i din säljtråd Donkii
så frågar jag här vad hände? Trodde denna var en keeper?? :)


Hmm, jag tror inte jag är personen som skulle klara av att köra på keeper spåret ;)
Jag fick lös några extra slantar här i veckan så jag tänkte kliva upp ett steg i väntan på att allt rörande tomt osv till huset blir klart. Så länge det inte är färdigt så får jag försöka frossa så gott det går, för snart blir det tunt på den fronten :(
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hmm, jag tror inte jag är personen som skulle klara av att köra på keeper spåret ;)
Jag fick lös några extra slantar här i veckan så jag tänkte kliva upp ett steg i väntan på att allt rörande tomt osv till huset blir klart. Så länge det inte är färdigt så får jag försöka frossa så gott det går, för snart blir det tunt på den fronten :(
Du är ursäktad om du ser till att den hålls inom KS :)
 

Flipop

Breitling
Riktigt sugen på en vit sån här. Någon som har en bild på vit/silver varianten med gummi? (Mest av intresse - tror jag gillar länken mer.)
 
Topp