• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KS stora Parfymtråd

S.L

Vacheron
2-Faktor
DD:
08F5D3CA-4A18-47CD-B2EF-470A8466EBBF.jpeg

 

S.L

Vacheron
2-Faktor
April blir nog all time high avseende antal incomings, 17 st (minst, kan ha glömt någon):
Neshama - Souls on fire
Roja - Harrods Pour Homme
Oriza L G - Chypre Mousse
Une Nuit Nomad - Sun Bleached
JMP - Retrospection
Paco Rabanne - XS
Bogart - Furyo
Versace - L’Homme
Ralph Lauren - Polo
Ralph Lauren - Polo Intense
Ralph Lauren - Polo Sport
Ralph Lauren - Safari
Givenchy - Xeryous Rouge
Lagerfeld - Bois de Yuzu
Estee Lauder - Lauder for Men
Clean - Sueded Oud
Yves Rocher - Cuir Vetiver

De 10 sistnämnda kommer i ett paket/bundle som var prissatt på ett sådant sätt att det hade varit rent av oartigt att inte slå till.
 

errare

Cartier
2-Faktor
Hahaha exakt så ”det är inte det bästa du har” säger min fru om parfymer hon ogillar! 😁

+1, eller ”det luktar nyduschat typ…” får jag ibland 🥴 Men klart, är man inte intresserad av dofter kanske bäveranus inte är intressant det heller.. (nu luktar det ju inte nyduschat iofs)
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
@S.L
Provade du den där Salon DT från Angelos? Den ska iaf komma in i lager igen, tillsammans med tre andra, i nästa vecka.
Är lite sugen på té.

1712084468543.png
Hahaha!
Såg det mailet, tog fram mitt sample efter kvällsduschen och…
10CCAC1D-521B-42B4-8297-966D9A16FA56.gif


Precis så bra och mysig som jag mindes den! 😍
Rådfrågade hustrun som gav starkt bifall, tolkade det som att kosmos försökte säga mig något så…

B225254A-E797-4EB9-AFE6-99490575A8EB.gif
 

Herr Potatis

Cartier
2-Faktor
Vet någon om Prada L'homme Eau säljes någonstans (gärna så stor flaska som möjligt) som har någon form av rea för tillfället? :) Rätt så modest parfym gentemot vad resten fått hem på sistone. 😅
 

G.Clooney

Cartier
Vet någon om Prada L'homme Eau säljes någonstans (gärna så stor flaska som möjligt) som har någon form av rea för tillfället? :) Rätt så modest parfym gentemot vad resten fått hem på sistone. 😅
Säljs på Magasin för knappa tusenlappen just nu.
Tycker det är en fin serie. Hade de flesta innan men har bara behållit Intense -varianten (svarta flaskan). Tycker de andra är väldigt snarlika varandra, även den i och för sig.
L'Eau är verkligen snarlik Water Splash så den bästa av dem två prismässigt du kan hitta hade jag tagit. "Splashen" är ju en lite större flaska.
 
Topp