• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

SUBMARINER-Tråden

Vardek

Cartier
2-Faktor
IMG_2536.jpeg


Gör sig väldigt bra på gummi i detta tillfälle men länken har betydligt högre komfort samt är så perfekt visuellt i samband med de smala bandhornet och bredare länk och spänne på 124060.
 
Senast ändrad:

mpett

Omega
2-Faktor
Tackade nej 👍

Skulle jag köpa en annan sub skulle det bli en ännu äldre.

Men jag trivs med denna,

IMG_1105.jpeg
Hoppas jag blir nö

Tackade nej 👍

Skulle jag köpa en annan sub skulle det bli en ännu äldre.

Men jag trivs med denna,

IMG_1105.jpeg
Nice, och jag har precis beställt den nya,date, provat de äldre men inte den nya, får hålla tummarna att man blir nöjd🫣
 

Vardek

Cartier
2-Faktor
Tackade nej 👍

Skulle jag köpa en annan sub skulle det bli en ännu äldre.

Men jag trivs med denna,

IMG_1105.jpeg

Helt rätt val! Hade nog också köpt en 5 ref om vi inte redan haft en i familjen. Nu är jag dock larvigt nöjd med min 124060 No Date. Har vart sugen på en 5 ref kermit men känns som andra modeller än fler subar kompletterar bättre just nu.
 
Senast ändrad:

Vardek

Cartier
2-Faktor
Tack för inlägget! Nu känns det bättre , jag har precis beställt en likadan 👌

Helt säker på att du inte kommer ångra dig, 12xxxx Submariner är en fantastisk serie. Man blir så bortskämd med den att annat blir svårt att köpa. Speciellt armband och spänne är nog det bästa på hela marknaden. Om man bortser från att designen på själva klockan också är grym.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
IMG_7926.jpeg

Får väl bidraga till tråden. Ni har så fina klockor.

Denna väntar på att få användas för första gången den 31 mars när jag gifter mig. Då kommer fina bilder från Miami 😀

Vet någon vad det kostar att köpa ny länk och verk till denna modellen?
Kul och grattis till kommande giftermål!

Varför skulle du vilja köpa ny länk och urverk?

Spontan kill-gissning för ny länk: 30-40tkr
Urverk: vet knappt ens om det är möjligt
 
Topp