• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Dubbelpostar lite 683 från dagens promenad i bergen.
9CF9BBAF-31B8-4A52-8984-5FFF751EE289.jpeg
CC721BE4-71E5-4112-AA87-91DD9F245616.jpeg
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Jag är fortfarande nykär i min 1226:a och hoppas att det håller i sig! Den har verkligen det mesta enligt mig 😃 Dock har jag tyvärr förmågan att haka upp mig på småsaker ibland.. Kan vara rena bagateller, men har jag väl börjat att fundera lite på det så kan jag inte riktigt släppa det och återgå till mitt normala liv igen.. Och på just denna så är det avsaknad av hacking.. Varför, varför kände Panerai att dom skulle ta bort det i samband med denna variant av P.900 verket 😩

Jaja, nu har gnällt färdigt, så jag dubbelpostar en bild iaf så känns det ändå lite bättre igen 🥰

DE7DC840-E465-48C7-B498-B03D65EA590C.jpeg
 

Urza

Breitling
Jag är fortfarande nykär i min 1226:a och hoppas att det håller i sig! Den har verkligen det mesta enligt mig 😃 Dock har jag tyvärr förmågan att haka upp mig på småsaker ibland.. Kan vara rena bagateller, men har jag väl börjat att fundera lite på det så kan jag inte riktigt släppa det och återgå till mitt normala liv igen.. Och på just denna så är det avsaknad av hacking.. Varför, varför kände Panerai att dom skulle ta bort det i samband med denna variant av P.900 verket 😩

Jaja, nu har gnällt färdigt, så jag dubbelpostar en bild iaf så känns det ändå lite bättre igen 🥰

DE7DC840-E465-48C7-B498-B03D65EA590C.jpeg
Noobfråga, vad menar du med ”hacking”? Har tittar länge på klockan och ser inget som borde ändras 😄
 

Urza

Breitling
Förvisso, men det blir aningen bökigare när man ska ställa klockan exakt på sekunden 😉 Men det går ju att göra iaf, vilket ändå gör det uthärdligt 😅
Submersen gjorde sig iaf jäkligt bra med vit tavla. Riktigt fräscht.
Fölket får helt enkelt vänta på dig i någon sekund :)
 

Risto85

Cartier
2-Faktor
Submersen gjorde sig iaf jäkligt bra med vit tavla. Riktigt fräscht.
Fölket får helt enkelt vänta på dig i någon sekund :)

Haha, ja det har du faktiskt rätt i! Man kanske får en mindre stressig vardag utan hacking, lite mer chill i tillvaron 😅

Och jag håller med, den vita tavlan är riktigt somrig och fräsch!
 
Topp