• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Submersible - låt oss tala om den!

Nicke L

Audemars
2-Faktor
IMG_1050.jpeg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Sneglar åt en 682:a, vad är det för en serviceintervall på en sådan? Samt vad får man räkna med för en service?
Är förövrigt en helt fantastisk klocka på alla sätt så om du har möjligheten och intresset för en 682 så är mitt bästa råd att testa. Jag har haft klockintresse sedan mitten på 80 talet och provat en del genom åren men när jag köpte min 682 kände det helt annorlunda. Som jag äntligen hittade rätt :)
 

Milanoo

Omega
Ja jag har förstått det 😊 Tyvärr känner jag ingen som har eller vet om någon till salu i mitt område. Har haft lite olika klockor och det är bara submariner som fått stanna. Och under alla år har man sneglat mot panerai, men aldrig slagit till på någon
 

Mauritz

Rolex
Har lite hatkärlek till 959:an vs. 682:an. Ni som testat båda vad säger Ni?
Submersible suget börjar ta över och det finns ju en del olika modeller med 682:an verkar vara den alla talar sig varma om.
 
Topp