• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Swatch x Omega-tråden

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Alltså precis de som man önskar köpa. Jag tänkte besöka en vardag. Hade vi inte någon som var förbi där dagligen?
Jag köpte en Mercury där en lördag till pappa. Tror det bara handlar om tur. Hade nog inte åkt över enbart för att köpa Swatch dock, känns som risken att då bli besviken är stor.

Åk dit för att dricka Tuborg och säkra en Moonswatch som bonus!
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Jag köpte en Mercury där en lördag till pappa. Tror det bara handlar om tur. Hade nog inte åkt över enbart för att köpa Swatch dock, känns som risken att då bli besviken är stor.

Åk dit för att dricka Tuborg och säkra en Moonswatch som bonus!

Jag köpte en Mercury där en lördag till pappa. Tror det bara handlar om tur. Hade nog inte åkt över enbart för att köpa Swatch dock, känns som risken att då bli besviken är stor.

Åk dit för att dricka Tuborg och säkra en Moonswatch som bonus!
Ähh det är kul att åka till Danmark. Kanske får åka över och ta en Blancpain annars.
 

WatchM

Panerai
2-Faktor
Ähh det är kul att åka till Danmark. Kanske får åka över och ta en Blancpain annars.
Åker du en vardag så skulle jag rekommendera innan 12, runt 10 tiden. Har kollat med de flera gånger när jag varit där och de hade alla gångerna jag var där vid den tiden (alla förutom Neptune).
 

Shevchy

Breitling
Neptune finns ju typ insgenstans. Var i paris förra veckan då hade dem alla förutom neptune. var inte någon entusiams kring dem längre i den butiken.
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Jag såg bara att Blocket-priserna på Neptune droppat och det brukar hänga ihop med utbud. Men okej. Då verkar det svårt att få tag i fortfarande. Märkligt.
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Danskarna informerade att de har haft Neptune hela sommaren. Flera gånger i veckan faktiskt. Så det är ett rykte att den varit svår att få tag i. Jäkla scalpers.

image.jpg
 
Senast ändrad:

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Ja faktiskt ser prisbilden överkomligare ut nu. Kanske är den tillbaka? Det har gått mig helt förbi isåfall
Den kom tillbaka för ett bra tag sedan. Men det dröjde inte länge innan de kom på att man kunde strypa tillgången för att hålla liv i hypen. Men nu verkar det ha blivit lättare igen. Såg ett inlägg där någon lyckats köpa ut två vid samma tillfälle. Minns inte vilken butik men i vilket land det nu var kanske folk har börjat nyktra till efter masspsykosen gissar jag.
 

Enlundgren

Cartier
Den kom tillbaka för ett bra tag sedan. Men det dröjde inte länge innan de kom på att man kunde strypa tillgången för att hålla liv i hypen. Men nu verkar det ha blivit lättare igen. Såg ett inlägg där någon lyckats köpa ut två vid samma tillfälle. Minns inte vilken butik men i vilket land det nu var kanske folk har börjat nyktra till efter masspsykosen gissar jag.
Ja, och dom verkar ha varit ganska diskreta med återinförandet. Åtminstone jag hade missat det. Men skoj, min favorit bland färgerna!
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Vi fick stå och vänta utanför butiken i 30min eftersom de "inte fått leverans". Men så hade det ändå kommit en leverans via bakdörren. Den har man inte sett här förut. :rolleyes:

I vilket fall som helst så hade de 3 Neptune till oss som kom dit däremot kunde de inte ta kortbetalning. Som tur var hjälpte butikschefen till och löste betalningen så swishade jag. Okonventionellt men det var ju deras strul.
 

WatchM

Panerai
2-Faktor
Vi fick stå och vänta utanför butiken i 30min eftersom de "inte fått leverans". Men så hade det ändå kommit en leverans via bakdörren. Den har man inte sett här förut. :rolleyes:

I vilket fall som helst så hade de 3 Neptune till oss som kom dit däremot kunde de inte ta kortbetalning. Som tur var hjälpte butikschefen till och löste betalningen så swishade jag. Okonventionellt men det var ju deras strul.
Då får man bege sig dit och hoppas på det bästa
 

mgm3

Omega
Paneristi
2-Faktor
Var inne fem gånger i Bologna för att få tag i blå, gick inte… . Moon & Mercury bara fanns en av gångerna
Jag vet inte hur tilldelningen ser ut men jag gissar att det är snarlikt med fokus på vad som säljs mest i regionen. Tvivlar på att butikschefen skulle ljuga om deras tilldelning. Det jag däremot tror är att Search möjligtvis haft problem med tillverkningen eftersom den blåa verkar ha varit svår att få tag på länge.
 

Sandberg101

Breitling
2-Faktor
Men jösses vad coolt! 👍🏻har du fått ihop det så knapparna funkar också?
I dagsläget fungerar inte knapparna. Av någon anledning har Swatch valt att ha lägre tryckknappar på urverket (trots att både Swatch och Tissot använder g10.212)

Det är bara någon mm som skiljer så jag tänkte bara lägga in en liten distans. Fick ihop allt igår så har inte hunnit fixa distanserna 🙂
 
Topp