• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för katter, raser och utställning!

Mr.Chang

Audemars
Dem dricker i smyg oxå.😹😹😹🐕🐕🐕
IMG_0027.jpeg
 

Tapiren

Cartier
Låter ni katten titta på tv?

Vår lilla kisse blir som helt förtrollad om hon får titta på "katt-tv", alltså långa klipp på fåglar som matas och liknande. Det finns, som allt annat, på Youtube så det är bara att testa och se hur missarna där hemma reagerar. Våran verkar i alla fall gilla det!
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Låter ni katten titta på tv?

Vår lilla kisse blir som helt förtrollad om hon får titta på "katt-tv", alltså långa klipp på fåglar som matas och liknande. Det finns, som allt annat, på Youtube så det är bara att testa och se hur missarna där hemma reagerar. Våran verkar i alla fall gilla det!

Har aldrig testat men ska göra det vid något tillfälle!
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Låter ni katten titta på tv?

Vår lilla kisse blir som helt förtrollad om hon får titta på "katt-tv", alltså långa klipp på fåglar som matas och liknande. Det finns, som allt annat, på Youtube så det är bara att testa och se hur missarna där hemma reagerar. Våran verkar i alla fall gilla det!

Ebbe (RIP in cat heaven) gillade i alla fall att kolla på den här trevliga tråden. ;)
Ebbe 2022-03-03.jpg
 

ThomasP

Panerai
2-Faktor
Låter ni katten titta på tv?

Vår lilla kisse blir som helt förtrollad om hon får titta på "katt-tv", alltså långa klipp på fåglar som matas och liknande. Det finns, som allt annat, på Youtube så det är bara att testa och se hur missarna där hemma reagerar. Våran verkar i alla fall gilla det!
Jag har försökt "katt-tv" flera gånger med Bonnie. Tänkte att hon skulle tycka det var intressant med fåglar, men det får ingen uppmärksamhet alls. Däremot så har hon vid något tillfälle sett på Nalle Puh tillsammans med min sambo.

Jag - Titta vad kul med fåglar!
Bonnie - mm... väldig kul. Låt mig sova.
20240324_140237.jpg
 
Topp