• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

burner

Panerai
2-Faktor
Sugen på byte rakt av? Jag betalar frakt åt båda hållen
243B26E2-6D89-471D-A542-EBBB22D4F752.jpeg
Säker? Hört att priset på frakt-container har gått upp en hel del.
 

Pater J

Omega
Det här har jag inte hört talas om tidigare men jag känner att jag måste anta utmaningen. Det lär bli svårare än att gå med samma kalsonger i en vecka men vad fasen.

Jag sitter lite på fisens mosse när det handlar om åtkomsten till samlingen men har likväl med mig fyra rovor. Nåja, det skall väljas en med omsorg.

Fråga. Är det tillåtet att byta armbandet under denna månad?
 

bag

Panerai
Det här har jag inte hört talas om tidigare men jag känner att jag måste anta utmaningen. Det lär bli svårare än att gå med samma kalsonger i en vecka men vad fasen.

Jag sitter lite på fisens mosse när det åtkomsten till samlingen men har likväl med mig fyra rovor. Nåja, det skall väljas en med omsorg.

Fråga. Är det tillåtet att byta armbandet under denna månad?
Bandbyte är tillåtet dock är kalsongbyte strikt förbjudet!
 

RobinW

Cartier
2-Faktor
Hemma från min något ofrivilliga OWG-vecka. Får erkänna att det nog aldrig varit så skönt att byta klocka.
Men livet under OWG skall vara hårt? En månad blir f-n ingen lek. Börjar tro att @Nissestr gjorde rätt i att göra sig av med den.
🥲😉

Any takers? Du får den för en 500-hunka till min stora dag…. Nybytt batteri för att säkerställa en problemfri OWG!




0F0E6FA0-94A4-4F80-94AF-C1D14043A198.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Hemma från min något ofrivilliga OWG-vecka. Får erkänna att det nog aldrig varit så skönt att byta klocka.
Men livet under OWG skall vara hårt? En månad blir f-n ingen lek. Börjar tro att @Nissestr gjorde rätt i att göra sig av med den.
🥲😉

Any takers? Du får den för en 500-hunka till min stora dag…. Nybytt batteri för att säkerställa en problemfri OWG!




0F0E6FA0-94A4-4F80-94AF-C1D14043A198.jpeg
...var på väg med ett blixtsnabbt PM, tills jag insåg att det nog inte var Rangeman du syftade på 🥴

(snopen man hade blivit när/om man öppnat paketet)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp