• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Uppsnack inför 2023 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Välkommen in i galenskapen!

379E3ABE-8C2C-43E9-AC64-991F5F8DE120.jpeg
Det skulle vara för din skull ❤️ men jag tror inte det skulle vara så bra för min hälsa, har ångest att bara läsa här i tråden
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_7826.jpeg

Yae ,synat första kortet. Det kommer inte bli denna klocka i år för den ...
IMG_4909.jpeg

använd jag 2020 under OWG mars månad på semester i Vietnam. Ha ´re bäst å våndas ni som inte bestämt Er. Jag vet redan vad som kommer sitta på min handled 2023 OWG// 🧐
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Ni som varit med tidigare år – hur påverkar detta intresset? Jag har själv tappat lite gnistan för klockor. Tidigare kunde jag byta klocka tre gånger om dagen. Nu kan det gå ett par veckor utan att jag reflekterar över klocklådan 😐
Tvärt om för min del. :D Så jäkla gott att få börja byta klockor hej vilt igen "som vanligt" 1a April👍
Gillar fortfarande mina OWGM-klockor, till skillnad från vad många andra verkar göra...
 
Senast ändrad:

Brogin

Rolex
Om jag kollat rätt så är det den siste februari redan imorgon...?!? :rolleyes: Jag gjorde ett taffligt försök med en SKX förra året, gick sådär.... @roosterman talade om för mig att jag borde använt den G-shocken jag ändå bar 75% av tiden men jag tyckte att det inte va nån utmaning. Men så gick der som det gick också! Nåväl, de närmaste 36 timmarna har jag ett eller 2 beslut att fatta. :banghead: Det första beslutet är om jag skall va med i OWG överhuvudtaget och om jag faller i den gropen så måste jag bestämma mig för vilken klocka jag skall bära.... o_O
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Ni som varit med tidigare år – hur påverkar detta intresset? Jag har själv tappat lite gnistan för klockor. Tidigare kunde jag byta klocka tre gånger om dagen. Nu kan det gå ett par veckor utan att jag reflekterar över klocklådan 😐
Första året jag var med så dödade detta klockintresset rätt hårt. Gillar fortfarande klockor men köper och säljer mindre. Byter mer sällan.

Så på gott och ont för egen del.
 

Acos

Audemars
Blir att köra 2 klockor på varje handled idag så man tröttnar…😂, har innan varit lite trött och kunnat bära samma flera dagar men ända sedan man bestämde sig för att vara med har man roterat som första åren in i intresset
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag skulle säga såhär, ni som tror att OWG dödar klockintresset, snarare tvärtom, det stärker det och man uppskattar mycket mer sina klockor man har i samlingen. Sedan är det sunt beteende anser jag att inte byta hela tiden, lite som KBT 😁🙏 Lycka till alla!
Jag tror som du. Det var iaf så jag upplevde det sist gång jag var med för två år sen. Man får känna lite längtan efter andra klockor som man annars bara kan gå och ta på sig när man känner för det. Sen den förste april så är det ju som julafton!
Tröttnar man på klockan man kört i mars så får man väl köra en omvänd OWG och lägga undan den i ett par månader så kommer suget säkert tillbaka. Om man nu inte kör en såndär sjuk klocka som flera galningar här gör iofs...
 

HampusJ

Cartier
2-Faktor
Sitter fortfarande och funderar på vad jag ska bära under OWG... En del i mig vill ta den nya G-Shocken jag fick nyligen. Den andra vill så gärna testa denna
PXL_20230227_124027435.jpg

PXL_20230227_124039407.MP.jpg

På Instagram försökte jag köra en röstning men fick dåligt uppslutning. Vad säger folket här? Ska jag hänga med Team G-Shock eller bära dotterns Hello Kitty like a boss?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp