• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Camo00

Patek
Nyinkommen mekanisk Citizen med läcker urtavla och Rios-krokodil... Finfint!! Tack till "max" för smidig affär!

IMG_2206.jpg
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Broadarrow idag.

Ingen som är sugen på att ta denna vidare på äventyr?
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1352275234.313543.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1352275234.313543.jpg
    29.9 KB · Visningar: 600

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Ricrob skrev:
Camo00 skrev:
Nyinkommen mekanisk Citizen med läcker urtavla och Rios-krokodil... Finfint!! Tack till "max" för smidig affär!

IMG_2206.jpg
Den är härlig den där, grattis!

Själv passar jag på att njuta av denna. Kanske sista gången..? :cry:
D913CAA8-ECE2-4B5F-B9EC-68C555B3D9AD-552-00000085B26EE8A9.jpg
Synd på den!! Du har postat den så många gånger att jag har börjat snegla på Breitling, vilket jag aldrig trodde! :D
Framförallt tycker jag att de har den klart läckraste dag-visningen jag sett.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Camo00 skrev:
Synd på den!! Du har postat den så många gånger att jag har börjat snegla på Breitling, vilket jag aldrig trodde! :D
Framförallt tycker jag att de har den klart läckraste dag-visningen jag sett.

Haha känner faktiskt igen mig lite där. För ett halvår sen skulle jag aldrig kollat på en bratte, men nu tycker jag att Ricrobs är det skön alltså... :?
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Aquaracer2 skrev:
Vart är du Yonsson? , ser riktigt avundsvärt ut!
Jag har varit på en liten ö utanför Mexico i två veckor och bara göttat mig, kollat på djurlivet och kört golfbil. Softish värre. Första softarresan på evigheter. Vi brukar alltid åka till storstäder. Jag passade på att ta lite klockfoton, så det kanske blir en tråd om det ifall jag får feeling.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
daviden skrev:

Försökte få klämma på en på Heathrow idag, men de skulle vara tvugna att skicka den mellan två terminaler, så då sket jag i det. Hade den varit billig, så tror jag inte att jag skulle kunnat ha motstått.
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
yonsson skrev:
Aquaracer2 skrev:
Vart är du Yonsson? , ser riktigt avundsvärt ut!
Jag har varit på en liten ö utanför Mexico i två veckor och bara göttat mig, kollat på djurlivet och kört golfbil. Softish värre. Första softarresan på evigheter. Vi brukar alltid åka till storstäder. Jag passade på att ta lite klockfoton, så det kanske blir en tråd om det ifall jag får feeling.

Låter grymt, hoppas på tråd också.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
yonsson skrev:
daviden skrev:

Försökte få klämma på en på Heathrow idag, men de skulle vara tvugna att skicka den mellan två terminaler, så då sket jag i det. Hade den varit billig, så tror jag inte att jag skulle kunnat ha motstått.
Den är sådär tramsigt gedigen, built like a tank. MÅSTE ha med en film när jag vrider på bezeln i kommande recension.
Bara en klocknörd vet vad jag snackar om när jag säger att bezelns vridning är superexakt och skön (ljudet är underbart).
 
Dagen bjuder både på tråkigheter och roligheter, begravning under dagen och klockkvalitén på kvällen...

City Camo och Power Suit missmatchar bra...

AF29B36B-E5F3-461F-A30E-AD236D96DA5B-1323-00000183B905AB33.jpg
 

Mykeys

Cartier
Vad bärs det för Seikos där ute i stugorna? Jag kör Pogue i det skånska regnet.
 

Bilagor

  • ImageUploadedByTapatalk1352364870.762766.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1352364870.762766.jpg
    138.3 KB · Visningar: 648
Topp