• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Jag började dagen med Seiko Premier Automatic
871239d1352448815-wruw-november-9-2012-imageuploadedbytapatalk1352448814.577756.jpg

Men bytte ganska snabbt till MM300 igen... Man har blivit en "one watch guy" :)
871330d1352462798-friday-imageuploadedbytapatalk1352462797.006715.jpg
 

RosaCasio

Cartier
Hemma och är sjuk, då passar man på att sitta på klocksnack och att välja ut vilka plantor som ska få övervintra och vilka som ska offras till gårdens kompost.

2yjrp76.jpg
 
På tal om Seiko, någon som kan rekomendera en Seiko dykare i titan som inte kräver förmögenhetsbrott.
Eller någon som kanske ligger inne med en som behöver ett nytt hem :D
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
the quiet man skrev:
På tal om Seiko, någon som kan rekomendera en Seiko dykare i titan som inte kräver förmögenhetsbrott.
Eller någon som kanske ligger inne med en som behöver ett nytt hem :D
Den första jag kommer att tänka på är SBDC007 "Shogun" men den kanske överskrider din budget då den ligger på 10 000 kr strecket.

shogunskr.jpg

shogund.jpg
 

Målarn

The Steak
Denna har ni Inte sett mig bära på Lääänge :) !! Finns ju en anledning varför jag får bära den idag hahah :lol: !!
Men denna kommer Aldrig säljas ;) !!
20121109_202652.jpg
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Målarn skrev:
Denna har ni Inte sett mig bära på Lääänge :) !! Finns ju en anledning varför jag får bära den idag hahah :lol: !!
Men denna kommer Aldrig säljas ;) !!
20121109_202652.jpg

Såg att du hade flippat båda klockorna, så det betyder något är på väg in snart?
Den där speedyn tycker jag du ska flippa också, för den kommer garanterat inte få någon handledstid framöver när rollen trillat in.
 

Målarn

The Steak
Jokkmokkswe skrev:
Målarn skrev:
Denna har ni Inte sett mig bära på Lääänge :) !! Finns ju en anledning varför jag får bära den idag hahah :lol: !!
Men denna kommer Aldrig säljas ;) !!
20121109_202652.jpg

Såg att du hade flippat båda klockorna, så det betyder något är på väg in snart?
Den där speedyn tycker jag du ska flippa också, för den kommer garanterat inte få någon handledstid framöver när rollen trillat in.

Den där Speedyn säljs Aldrig! Fick den av min pappa, så den stannar hela vägen :) !! + inte mycket pengavärde i den??
Snart kan nått vara på väg in Ja :mrgreen:
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Lemans-kronografen på småhålat racingband, riktigt snyggt om jag får säga det själv... :)
IMG_2269.jpg
 
Här ligger den oblygt och porrar sig. V-Wolf "Regattan". Ytterligare en av dessa som är sådär trevligt toksvåra att få tag i. Jag vet att intresset är obefintligt hos de flesta. Men ni som fattar. Ni som har haft en. Visst är den jääääääävligt fin. Och i snudd på mint conditin. Porr!

596E99A2-A677-4E45-8C3F-AAC791BC8B98-2422-000004A193211983.jpg
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Den första och enda Dagens klocktråd!

Firar lördag med nytt läderband på Seamastern...
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1352571428925.jpg
    uploadfromtaptalk1352571428925.jpg
    44.3 KB · Visningar: 416
Topp