• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Dubbes

Cartier
Iite äldre variant.
 

Bilagor

  • Vostok.jpg
    Vostok.jpg
    132.9 KB · Visningar: 362

Ricrob

Patek
Har glidit runt med denna hela dagen idag, medan Ploppen har vilat på Dallas.. Även om jag älskar den store och saknat den varje sekund, så måste jag säga att Speedyn är fin och framförallt sjukt bekväm (i jämförelse)! Märkligt att ingen ryckt åt sig denna än..?
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    541 KB · Visningar: 358

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Japp, den är riktigt lik den, finns ingen riktig klarhet i den här Bulova modellen faktiskt verkar det som.
Uppkom under 80 talet och finns knapp info ang refs osv, spännande tkr jag och snygg design om man får tag på en eftersom dom är väldigt sällsynta.
 

Målarn

The Steak
Ricrob skrev:
[quote="Målarn"

Har du kvar den :mrgreen:

Klart jag har! Älskar den! :p Hur går det för dig?[/quote]

Hahah okej okej :lol: Gigantisk, måste vara +250gr???
Well, båda klockorna är ju som sagt sålda... Ska fixa lite till sen ere Go Time :mrgreen:
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
CaptainOats skrev:
Japp, den är riktigt lik den, finns ingen riktig klarhet i den här Bulova modellen faktiskt verkar det som.
Uppkom under 80 talet och finns knapp info ang refs osv, spännande tkr jag och snygg design om man får tag på en eftersom dom är väldigt sällsynta.

Jag tycker den är ball även om den är lite väl inspirerad av AP.

Har t.o.m sett "köpes" annonser där denna modell refereras till som "Bulova Royal Oak" :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Precis

Kommer inte ha råd med någon Ap just nu så detta är en bra kompromiss.
Sedan att det är en gammal klocka gör att jag ser annorlunda på att den väldigt lik Apro
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Den här blir svårare och svårare att ta av armen.....

(var sugen på att köra en fyrdubbel Ricrob men la ner :) )

A8A8148B-0FD8-4B2F-AB3C-111295853762-9330-00000A0D86D46EAB.jpg
 
Topp