• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nygren

Audemars
2-Faktor
Bussdags
IMG_9574.jpeg
 

Doncorleone

Cartier
alltsÄ 
 Àr redan sugen pÄ en ny G-shock 


Tankarna gÄr Ät en G-Shock GW-5000U-1ER.

Hur stor Àr skillnaden pÄ kvalite mellan den och min nuvarande M5610U ?

PÄ nÀtet sÀger de flesta att skillnaden Àr mÀrkbar.

DĂ„ jag sen tidigare Ă€r en sucker för dykare sĂ„ Ă€r ju tanken att ha Ă€ven en G-shock med boett i stĂ„l och liiite mer tyngd vĂ€ldigt lockande đŸ€˜đŸ»
 

Sorubim

Audemars
alltsÄ 
 Àr redan sugen pÄ en ny G-shock 


Tankarna gÄr Ät en G-Shock GW-5000U-1ER.

Hur stor Àr skillnaden pÄ kvalite mellan den och min nuvarande M5610U ?

PÄ nÀtet sÀger de flesta att skillnaden Àr mÀrkbar.

DĂ„ jag sen tidigare Ă€r en sucker för dykare sĂ„ Ă€r ju tanken att ha Ă€ven en G-shock med boett i stĂ„l och liiite mer tyngd vĂ€ldigt lockande đŸ€˜đŸ»
KÖÖÖÖÖööööp!;)
Skillnaden Ă€r tydlig. StĂ„lboett med screwback (baksidan rĂ€knas?😄) ger mer tyngd och kĂ€nns avsevĂ€rt mer gedigen.
Den har dessutom mjukare band.

gw5000_57.jpg

(arkivbild)
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
En liten frÄga: senaste tiden har jag haft problem med att ladda upp bilder. Jag kan vara tvungen att göra över 10 omförsök för en bild innan den börjar ladda upp. NÀr det börjar ladda sÄ ser man att det börjar rÀkna procent. Men ser det ut som lÀngst till höger i bilden sÄ pÄbörjas aldrig nÄgon uppladdning utan man fÄr ta bort rutan och trycka igen pÄ bifoga bilder och vÀlja bild igen.
Är det min mobil eller Klocksnack som tjorvar?

1000018427.jpg
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
En liten frÄga: senaste tiden har jag haft problem med att ladda upp bilder. Jag kan vara tvungen att göra över 10 omförsök för en bild innan den börjar ladda upp. NÀr det börjar ladda sÄ ser man att det börjar rÀkna procent. Men ser det ut som lÀngst till höger i bilden sÄ pÄbörjas aldrig nÄgon uppladdning utan man fÄr ta bort rutan och trycka igen pÄ bifoga bilder och vÀlja bild igen.
Är det min mobil eller Klocksnack som tjorvar?

1000018427.jpg
SĂ„ beter sig min mobil nĂ€r jag har dĂ„lig wifimottagning. HjĂ€lper i mitt fall att antingen fĂ„ wifi igen eller gĂ„ över pĂ„ mobilt🙂
 
Topp