• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Ännu en affär med den trevlige @-RI-. Som alltid snabbt och smidigt, klockan levererades snabbt och väl förpackat!
100% GG👍
 

Beo

Patek
Gjort ett Ryskt klockbyte med @-RI- och det var trevligt och smidigt så 100% gg i min bok och jag hoppas på framtida trevliga gtg möten med!🙏👍😊
 

Ackee

Panerai
2-Faktor
Köpt en Strela av bäste @-RI- Mycket trevlig kommunikation, fint och säkert packad i stadig låda och blixtsnabb leverans. Och klockan? Alldeles, alldeles underbar! Jag rekommenderar varmt! 😊👍🏻 100% GG!
 

Keltik

Omega
2-Faktor
Köpt en klocka på distans. Bra och snabb kommunikation, väl packat och klockan i det skick som beskrevs. Hur smidigt som helst. 100 GG för mig.
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt på distans till mister @-RI-! En mycket trevlig och seriös klocksnackare. Inga som helst konstigheter! 🙏🏼

Givetvis mina varmaste rekommendationer och en solklar goodguy. Tack för affären! 🥰
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Har sålt ett ur på distans till denne sympatiske gentleman. Blixtsnabb betalning och trevlig konversation innebär utan tvekan betyget 100% GG. 👍👍
 
Topp