• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

-RI-

Clark Wayne

Panerai
2-Faktor
Köpt en klocka av @-RI- i 4000 kronors-klassen på distans. Klockan matchar beskrivningen och därutöver, paketet var väl inslaget och skickades snabbt efter betalning. Mycket smidig affär och en riktigt trevlig herre. 110% GG!
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Sålt dinka till @-RI- , gick som smort med snabb betalning, gött snack och jag ska bli bjuden på en framtida bärs! Kan inte bli mer GG än så!
 

Ljungen

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpte en DOXA SUB 300 PRO av herrn, vilket var en allt-som-allt mycket trevlig erfarenhet!
Rekommenderar @-RI- som säljare, 100% GG!! 👍👍
 

Lidas78

Omega
2-Faktor
Handlade parfym av RI, mycket väl förpackad, mycket trevlig och smidig affär, rekommenderas i min bok! 😃👍🏻
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Bytte klocka med -RI- utan konstigheter. Snabba svar, rimlig förväntan, trevlig. Att han dessutom bjöd på kaffe när vi båda kört en lång sträcka för att mötas är ett stort plus. 100% GG i min bok😀
 

octago

Breitling
2-Faktor
Köpte en Rolex Submariner där @-RI- agerade som mellanhand. Det blev en supertrevlig affär och väldigt smidig, absolut inga konstigheter. 100% GG, rekommenderas starkt!
 

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt Lifestyle av @-RI- på distans. Ännu en riktigt smidig affär hela vägen och allt var helt enligt beskrivning. Ett nöje att göra affärer med och givetvis 💯% GG i min bok!
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Genomfört en smidig och genomtrevlig WIS affär med @-RI- Inga krussiduller smooth som det ska vara 🏆🏆🏆
Chuck approved goodguy!

FB73ED0A-BE28-4D7A-A678-7ADE9FDA405F.jpeg
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt klocka på distans till @-RI-. Mycket trevlig affär på alla sätt och vis, lär säkerligen göra många fler affärer i framtiden! 100% GG🙂
 
Topp