• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bulleglufsen du är bra söt du!

IMG_3886.jpeg


Känns lite ovanligt att köra med ett dressur, normalt så kör man ju bara Toolwatch…

IMG_3888.jpeg
 
Senast ändrad:

Curler2 🥌

Vacheron
Pledge Member
Då var det över och jag stämmer in i hyllningarna över hela det gäng som arrangerat, tänkt, jagat priser, skrivit, räknat, lappat till etc... Framförallt @Berns som har frontat och styrt upp , men det är det många fler som jobbat. Ingen nämnd, men heller ingen glömd. Åtskilliga timmars arbete ligger bakom.
Lika så när det gäller den fantastiska summan vi tillsammans skrapat ihop, allt efter förmåga. Och på slutet där, @Sthlm-Nicklas , fantastisk gåva i går! ♥️ 🙏 Jag har varit med för tredje, ...eller om det kanske var fjärde året 🤔
I KS-sammanhang så har OWG varit årets höjdpunkt, Strunta i gnällskallarna, de är i en tråkig men väldigt liten minoritet.
Jag hoppas på en fortsättning, i någon form. Min Stora Dag behöver oss.
PSX_20240401_092154.jpg
PSX_20240301_230637.jpg
 
Senast ändrad:
Samma sandlåda. Ny klocka. Många vårtecken som hopar sig. Har varit oväntat kul och intressant att vara med i OWGM. Hoppas vi kör nästa år igen. Återigen fantastiskt ordnat och - wow. Det känns bra att kollektivt ha bidragit till min stora dag på en nivå jag aldrig hade kunnat tro. Blir ju skillnad på riktigt ❤️

IMG_6181.jpeg
 

Vinterdykarn

KS Explorers Club
Skulle jag vara tvungen att bli en OWG så hade 16570 definit varit mitt val. Har alltid tyckt att polar varit enklare att köra på annat än länk men har ändå hittat alternativ som funkar.
IMG_8437.jpeg
IMG_8520.jpeg
IMG_8569.jpeg
IMG_8673.jpeg
IMG_7528.jpeg
IMG_8681.jpeg
Instämmer här åxå.
Faktum är att min 16570 är min go-to för de flesta lite mer äventyrliga aktiviteter jag ger mig in på också så skulle jag, gud förbjude, bli OWG på riktigt snarare än lajva 1mån per år så skulle det nog bli den.
@marconimotet @Jesborn @StarMan @Gummo
IMG_0665.jpeg
IMG_0680.jpeg
IMG_0694.jpeg
IMG_0723.jpeg
IMG_0738.jpeg
IMG_0777.jpeg
IMG_0800.jpeg
IMG_0806.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_0803.jpeg
    IMG_0803.jpeg
    518.2 KB · Visningar: 1

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Instämmer här åxå.
Faktum är att min 16570 är min go-to för de flesta lite mer äventyrliga aktiviteter jag ger mig in på också så skulle jag, gud förbjude, bli OWG på riktigt snarare än lajva 1mån per år så skulle det nog bli den.
@marconimotet @Jesborn @StarMan @Gummo
IMG_0665.jpeg
IMG_0680.jpeg
IMG_0694.jpeg
IMG_0723.jpeg
IMG_0738.jpeg
IMG_0777.jpeg
IMG_0800.jpeg
IMG_0806.jpeg
För mig är konceptet OWG kul en gång per år men hade aldrig kunnat begränsa mig till en klocka, utan att förlora intresset. Men vid en ren exit är 16570 perfekt. Nu ser jag fram emot att låta 16570 vila ett tag till förmån för allt annat kul. Idag blev det vintage igen, härjad Dephtmaster.
IMG_8689.jpeg
 

ajfa

Cartier
2-Faktor
Hatten av till alla bakom kulisserna som får detta att funka år efter år - så fint arbete ni gör! För egen del lärde man sig två saker: kör inte ett förvuxet banan-ur och köp inte hem en Tudor Sub vecka 1. Chanserna för att klara månaden då = minimala... Cred till @Sthlm-Nicklas för monsterdonationen på slutet också! Till sist: välkomna ut i friheten allihopa som härdade ut!

Ps. är ju tydligen skyldig @Limeee en öl också.. trodde jag ALDRIG! <3
 
Topp