• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

kluzik1

Omega
BestÀllde diver gummi frÄn Breitlings hemsida och det kom levererat i ett fodral, som Àven har en ficka för annat. VÀldigt prydligt.

1000013362.jpg
Nya fodral . Kul
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Nya Aero kÀndes dock förvÄnansvÀrt lÄgt prishöjd, trodde de skulle daska pÄ minst 20 papp pÄ den. Huruvida det Àr rimligt lÄter jag dock vara osagt.
 

Pippis pappa

Rolex
2-Faktor
Ja, om man anser att stÄl Àr lÀtt, vÀger den dÄ 6 gÄnger mer?
Förmodligen bara jag som Ă€r puckad i vanlig ordning men titan vĂ€ger enligt vad jag fĂ„r fram 45% mindre Ă€n stĂ„l - och dĂ„ fĂ„r jag inte ihop hur de har rĂ€knat för att att fĂ„ det till att bli ”sex gĂ„nger lĂ€ttare”. Det kĂ€nns som ett ganska mĂ€rkligt sĂ€tt att uttrycka relativ vikt. Men nu ska jag sluta tĂ€nka i text hĂ€r innan det blir OT-festival av alltihopat
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen kom lĂ€ttviktarna; men jag tycker priset Ă€r i det högsta segmentet, vilket förvisso Ă€r deras och andras strategi. Att det numera ocksĂ„ Ă€r normen tycker jag personligen Ă€r trĂ„kigt och gör det mer otillgĂ€ngligt för gemene knegare
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Äntligen kom lĂ€ttviktarna; men jag tycker priset Ă€r i det högsta segmentet, vilket förvisso Ă€r deras och andras strategi. Att det numera ocksĂ„ Ă€r normen tycker jag personligen Ă€r trĂ„kigt och gör det mer otillgĂ€ngligt för gemene knegare
Gissningsvis försöker de komma ifrÄn "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vÀlbestÀllda" kunder.
Förbannat trist utveckling.

Förbannat.
 

Nissestr

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Gissningsvis försöker de komma ifrÄn "gemene knegare" segmentet och vill tillhöra den "lilla skaran fina och vÀlbestÀllda" kunder.
Förbannat trist utveckling.

Förbannat.
Ja, och dÄ förlorar de en stor kundgrupp som gjort Breitling till det de Àr idag, och dÀrmed rider pÄ den framgÄngsvÄgen.

Och visst visar siffror att det gÄr framÄt för Breitling, men det Àr trÄkigt att se pÄ det de förlorar med de nya framgÄngarna, kan jag tycka iallafall
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Ja, och dÄ förlorar de en stor kundgrupp som gjort Breitling till det de Àr idag, och dÀrmed rider pÄ den framgÄngsvÄgen.

Och visst visar siffror att det gÄr framÄt för Breitling, men det Àr trÄkigt att se pÄ det de förlorar med de nya framgÄngarna, kan jag tycka iallafall
Verkligen! Jag hade nog kunnat tÀnka mig nÄn till eller tvÄ i samlingen, men med den hÀr utvecklingen Àr det inte sÄ lockande..
 
Topp