• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

ToolDiver

KS Explorers Club
Navitimer SundayđŸ›©ïž
IMG_5320.jpeg
IMG_5319.jpeg
 

Thomsen

Omega
IMG_0263.jpeg


Riktigt snygg fĂ€rgsĂ€ttning men 40% upp för titan 😅

Nu har jag varit inne och provat den pÄ Breitling i Göteborg. SÄg absolut ingen skillnad frÄn min gamla i stÄl (förutom tavlan dÄ) men viktmÀssigt var det sÄklart skillnad.
Tavlan var typ borstad vertikalt, det kunde jag inte se pÄ bilderna. Det var vÀldigt trevligt men samtidigt lite rörigt, kan inte bestÀmma mig. Men inte vÀrt de extra 40k i mina ögon iallafall, hade varit roligare om de gjort nÄgon skillnad i finishen
 

Pushflip

Breitling
Det Àr ju samma material som gummiband sÄ sÄ kÀnsligt kan det knappast vara. Det skulle ocksÄ kunna vara ett enstaka fabrikationsfel som Breitling tar in som ett garantiÀrende. Uppdatera gÀrna hÀr om du fÄr veta mer.
Uppdatering.

Lösning: Köpa en Breitling Superocean 44 Special, den har inte naturgummi och Àr likasnygg.

Kompromissen blir att den inte finns i 42mm och enl mig mycket mer sportig i looken, behöver inte va negativt men den stora störningen (naturgummit!!) Àr eliminerad.

Är nu ute efter ett riktigt fint exemplar, enl nedan
(bild lÄnad för ref)

Jakten pÄbörjad
 

Bilagor

  • IMG_5406.png
    IMG_5406.png
    107.6 KB · Visningar: 4

Scipio

Patek
2-Faktor
Uppdatering.

Lösning: Köpa en Breitling Superocean 44 Special, den har inte naturgummi och Àr likasnygg.

Kompromissen blir att den inte finns i 42mm och enl mig mycket mer sportig i looken, behöver inte va negativt men den stora störningen (naturgummit!!) Àr eliminerad.

Är nu ute efter ett riktigt fint exemplar, enl nedan
(bild lÄnad för ref)

Jakten pÄbörjad
Snygg! Hoppas du hittar en som du vill ha.
 
Topp