• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blancpain - Swatchs nya projekt?

Dessa färger fick jag med mig hem från SH. Håller med föregående inlägg det beror mkt på växlingskursen. Svenska kronan har ju tagit lite stryk på sistone.
IMG_20231029_171020.jpg
I och med att jag inte kunde bestämma mig i butik, fick båda komma med hem. Men jag ska nog bara behålla en. PMa mig om ngn är intresserad av ngn av modellerna som jag släpper för inköpspris. Självklart oanvända o fullset.
 

Snellskan

Breitling
Jag är också supertaggad! Var i London när den släpptes och hade inte koll alls på att den skulle komma, så jag blev supertaggad när jag var där även om jag inte lyckades få tag i en. När Moonswatch kom fixade brorsan den så med denna är målet att köpa den själv i butik. Planen är att slå till i Köpenhamn när jag är där på min födelsedsag =)
 

Snellskan

Breitling
Jag är också supertaggad! Var i London när den släpptes och hade inte koll alls på att den skulle komma, så jag blev supertaggad när jag var där även om jag inte lyckades få tag i en. När Moonswatch kom fixade brorsan den så med denna är målet att köpa den själv i butik. Planen är att slå till i Köpenhamn när jag är där på min födelsedsag =)

Lyckan var med mig i Köpenhamn igår! De hade alla modeller inne så jag slog till på en Atlantic 🤩🤩
IMG_1264.jpeg
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Svarta var ju kul. Har inget emot färg alls, men de lirade inte alls lika bra som moonswatch. Det verkade inte heller vara något tryck, fick köpa vilken jag ville i Köpenhamn i oktober/november.
 

Highvalley

Ghetto Living
Friends Of KS
2-Faktor
Såg en omfolierad Moonswatchbil häromdagen. Vad tror tror ni, kommer folk jaga dem igen eller finns det risk att man kommer bli jagad på stan när den är tillbaka i Stockholm?
 
Topp