• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Blancpain - Swatchs nya projekt?

Släpptes väl idag om jag förstår det rätt, var det några anstormningar till butikerna eller har vanligt folk släppt Blanc-Pain helt….
 
Tror att dom här blir riktiga hyllvärmare nu, en vanlig Swatch kund tycker dom är för dyra och klocknördarna vill ha den svarta…
IMG_9104.jpeg
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Tror att dom här blir riktiga hyllvärmare nu, en vanlig Swatch kund tycker dom är för dyra och klocknördarna vill ha den svarta…
IMG_9104.jpeg

Var inne i Swatch-butiken i Amsterdam nyligen och de hade alla i lager utom Antarctica. Kommer garanterat finnas samtliga utom den svarta i lager inom kort precis som du säger. Jag personligen tycker den svarta ser bra ut men jag kan inte komma runt att urverket är omöjligt att byta eller serva. 400 EUR för en klocka som inom några år måste slängas känns bara helt fel.
 
Då har man en trio, med den svarta numera i samlingen.

Good news är att om man vill, så har Rolex Zurich flygplats 2 klockor till försäljning.😎
 

Hammars

Omega
Var inne i Swatch-butiken i Amsterdam nyligen och de hade alla i lager utom Antarctica. Kommer garanterat finnas samtliga utom den svarta i lager inom kort precis som du säger. Jag personligen tycker den svarta ser bra ut men jag kan inte komma runt att urverket är omöjligt att byta eller serva. 400 EUR för en klocka som inom några år måste slängas känns bara helt fel.

Dessa är inte för mig. Men angående hållbarheten så har jag en Swatch från 90-talet som fortfarande går utmärkt, 30 år nu.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Kommer ha vägarna förbi en Swatchbutik i eftermiddag, hur ser det ut med den svarta? Är det helt kört eller finns de i butik?
 
Topp