• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

308

Cartier
2-Faktor
Soligt o varmt. Klockvalet idag var självklart!
☀️
IMG_8278.jpeg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Jag var sugen idag, men 43k är fan 10k för mycket.
Mmm...man skulle köpt denna när möjligheten fanns 🙄
 

vanman

Rolex
2-Faktor
Intressant, Sinn är i ropet, både UX, 356 och ett B-uhr ute på K&S. Hoppas det kommer in lite nya hugade stammisar i tråden! Fortfarande 856 S UTC på armen, så en bild skulle bara bli tjatigt ;-)
 

Sennelier

Rolex
2-Faktor
Intressant, Sinn är i ropet, både UX, 356 och ett B-uhr ute på K&S. Hoppas det kommer in lite nya hugade stammisar i tråden! Fortfarande 856 S UTC på armen, så en bild skulle bara bli tjatigt ;-)
Dåligt med seriösa intressenter för min del dock. Bara skambud och däcksparkare än så länge. Min plan är att flippa B-Uhr till förmån för S UTC med ett härligt integrerat gummi. Älskar hur cool och stealthig den kombon ser ut. Jaja, vi får se hur det går med det. Det vore faktiskt mer än okej att behålla B-Uhr också. Hade jag haft oändlig budget hade jag haft båda modellerna, men två 856 i samlingen har jag svårt att motivera...

1000007512.jpg
 
Topp