• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Bewm

Breitling
Fick ett paket igår. Otroligt nöjd. :)
1000046633.jpg
 

Delgada

Patek
Sitter o suckar över dessa osäljbara klockor som är i fullset och i nyskick och jävligt mycket billigare än nya.. det är tydligt hårda tider numer!
Får glädjas åt en fantastisk keeper så länge 😅
IMG_4887.jpeg
Ja men om du hade sålt den röda Spinnakern till mig när jag frågade hade du ju sluppit den nu och jag hade sluppit köpa en ny...😉
Nåja, jag klagar inte. För min del är den en klar keeper så jag kan väl göra reklam för den åt dig till annan hugad spekulant. Den är as-bra!👍
Särskilt på bund.
20231028_124221.jpg
 

Smooth Operator

Rolex
2-Faktor
Ja men om du hade sålt den röda Spinnakern till mig när jag frågade hade du ju sluppit den nu och jag hade sluppit köpa en ny...😉
Nåja, jag klagar inte. För min del är den en klar keeper så jag kan väl göra reklam för den åt dig till annan hugad spekulant. Den är as-bra!👍
Särskilt på bund.
20231028_124221.jpg
Ja, den är kalas! 👌 Hade jag inte redan haft en svår obalans i in/utflödet så vore den otroligt mysig att ha. En riktigt härlig röd nyans på tavlan.
 

Sebastard

Vacheron
Plockade fram min Vanguard efter dagens inköp. Dessa tycker jag ändå har en del gemensamt. Bortsett från material emellan så andas båda två Italien och en doft paneristi.

När jag sedan lägger dom ner och bejakar dom ser jag fler likheter. Boettens grundform samt gälar på sidan osv. Utan att bli för copycat hittar både Gruppo Gamma och Anonimo sina egna vägar designmässigt. Anonimo lite på traven med grundare vars rötter kommer från Panerai.

Dessa två kompletterar min lilla samling bra och kommer att få stanna där.

4FCE4D7D-59B4-4BF2-95B3-6A83BA09D034.jpeg
CDDD9022-BDF9-4180-9075-278EE4398127.jpeg
AE91206E-3FC0-4106-A1B9-E8AF8F57E4EA.jpeg
 

LoveL

Rolex
2-Faktor
Ja men om du hade sålt den röda Spinnakern till mig när jag frågade hade du ju sluppit den nu och jag hade sluppit köpa en ny...😉
Nåja, jag klagar inte. För min del är den en klar keeper så jag kan väl göra reklam för den åt dig till annan hugad spekulant. Den är as-bra!👍
Särskilt på bund.
20231028_124221.jpg
Men nu är den faktiskt såld! 🥳🥳🥳
 
Topp